If there's Oldskool i'm there
Verwijderd
vergeet dat maar gerust
heb ik ook aan zitten denken maar het modem
dus de MOdulator DEModulator die je digitale gegevens omzet in analoge gegevens en vice versa kan dat met een max snelheid van 115k2
hoe erg Casema ook zuigt je kan er geen fuck aan doen
heb ik ook aan zitten denken maar het modem
dus de MOdulator DEModulator die je digitale gegevens omzet in analoge gegevens en vice versa kan dat met een max snelheid van 115k2
hoe erg Casema ook zuigt je kan er geen fuck aan doen
En je bent ook nog eens gelimiteerd de max speed van je com-poort, die is 115200 bits per seconde, dus gedeeld door 8 is 14400 bytes per seconde, gedeeld door 1024 is dus 14 kilobytes per seconde (kb/s).
Dus om hoger te gaan zal je toch met een netwerkkaart moeten gaan werken.
Dus om hoger te gaan zal je toch met een netwerkkaart moeten gaan werken.
Ik heb de mijne 10sec in de magnetron gezet en ik moet zeggen dat ie toch iets sneller is geworden, ik heb nog niet geprobeerd om iets langer te doen, maar een vriend van me zei dat zijn snelheid VERDUBBELT was!!!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 01:57 schreef BurningSheep het volgende:
Ik heb de mijne 10sec in de magnetron gezet en ik moet zeggen dat ie toch iets sneller is geworden, ik heb nog niet geprobeerd om iets langer te doen, maar een vriend van me zei dat zijn snelheid VERDUBBELT was!!![/quote]Je moet hem ook 13 seconden doen op 750Watt
Ik heb de mijne 10sec in de magnetron gezet en ik moet zeggen dat ie toch iets sneller is geworden, ik heb nog niet geprobeerd om iets langer te doen, maar een vriend van me zei dat zijn snelheid VERDUBBELT was!!![/quote]Je moet hem ook 13 seconden doen op 750Watt
Verwijderd
En dat zou de modem sneller moete maken ??
<font size=+3>ROFLMAO</font>
CD's in de magnetron is veel toffer.
Vooral die mislukte cd-r's effe 1 seconde erin, en je hebt weer een super mooie onderzetter erbij.
Bij normale zilveren cd's zonder opdruk geven het beste effect!
Vooral die mislukte cd-r's effe 1 seconde erin, en je hebt weer een super mooie onderzetter erbij.
Bij normale zilveren cd's zonder opdruk geven het beste effect!
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
Verwijderd
Er staan 3 slakken voor de deur van het hoofdkantoor van het "Guiness book of records". De eerste slak zegt:" ik ga voor het wereldrecord `de sterkste`"."Er is niemand die z`n eigen huis op tilt" en de slak verdwijnt door de deur. Een kwartier later komt hij dolblij naar buiten. "En,en, is het gelukt" zeggen de andere slakken. "Yess, ik had niet anders verwacht" zegt de andere.
De tweede gaat naar binnen en zegt:" ik heb het langste slijmspoor ter wereld". Ook zijn vraag wordt gehonoreerd.
De derde slak, enthousiast gemaakt door zijn voorgangers zegt tegen de 2 andere slakken: "ik ga voor `de traagste`" en vervolgt zijn weg. 15 minuten later komt hij naar buiten, tranen biggelen over zijn wangen. "Wat is er gebeurd, wat zeiden ze?" zeggen de andere slakken. Waarop de derde slak uitschreeuwd:"Wie of wat is in godsnaam `CASEMA`?"
De tweede gaat naar binnen en zegt:" ik heb het langste slijmspoor ter wereld". Ook zijn vraag wordt gehonoreerd.
De derde slak, enthousiast gemaakt door zijn voorgangers zegt tegen de 2 andere slakken: "ik ga voor `de traagste`" en vervolgt zijn weg. 15 minuten later komt hij naar buiten, tranen biggelen over zijn wangen. "Wat is er gebeurd, wat zeiden ze?" zeggen de andere slakken. Waarop de derde slak uitschreeuwd:"Wie of wat is in godsnaam `CASEMA`?"
Awww, wel zielug voor dat slakkie...:'(
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Pagina: 1