iets over voedingen in FAQ

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 14:46
ik begin een beetje simpel te worden van al die mensen die zitten van mijn pc doet het niet met een ATI 9700 of geforce 4 ti met mijn 250 W voedingkje
dus zou ik het heeeeeel fijn vinden als er mschien een stukje in de faq voor komt ?
want er blijven van die erm jah minder begaavde die denken dat ze met een 250 W voeding een AMD xp 2200 met 512 ddr en 2 maxtors in raid en daar nog eens een ati 9700 bij kunnen hangen :| het begint echt vervelend te worden (ik zit hier dan nog wel geen jaaren maar tog ik begin er al ziek van te worden :D )

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 19:38
Note: check ff je spelling. Dit is een vaag verhaal.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
HawVer schreef op 20 september 2002 @ 11:59:
Note: check ff je spelling. Dit is een vaag verhaal.
Om het kort te maken:

Hij ergert zich eraan dat mensen denken dat ze met een 250w voeding een werkstation met een overvloedde aan hardware kunnen draaien.

Hij wil dit graag in de faq terug zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou zeggen, maak een verhaal over voedingen en leg dat voor aan de betreffende forum mod.

topic aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 14:46
:P sorry voor de brakke spelling :D ben niet voor niet lisdecties :P
mare schoe ik zal eens un vrhaaltje maken :P eerst effe alle andre door lezen om te kijken hoe ze in elkaar steken

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Shunt schreef op 20 september 2002 @ 11:56:
Ik begin een beetje simpel te worden van al die mensen die in postings zetten dat hun pc het niet doet. Terwijl zij met slechts een 250 W voedinkje een ATI 9700 of geforce 4 ti willen voeden.
Ik zou het heeeeeel fijn vinden als er mschien een stukje in de faq komt over de minimale voeding die nodig is?
want er blijven van die erm jah minder begaafden die denken dat ze met een 250 W voeding een AMD xp 2200 met 512 ddr en 2 maxtors in raid en daar ook nog eens een ati 9700 bij kunnen voeden.
Het begint echt vervelend te worden (ik zit hier dan nog wel geen jaren maar toch begin ik er al ziek van te worden :D )
paar kleine aanpassinkjes in je tekst, is het wat beter te volgen denk ik....

<edit.... ik ben ook veel te langzaam :) >

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da's mooi, we zien je werk wel verschijnen, succes ermee!

tip: typ in een goede tekstverwerker en zet de spellingscontrole aan, dan ben je al een eind verder.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.