Ik krijg in access de volgende foutmelding bij het uitvoeren van een query in een formulier
Niet alle records in de toevoegquery kunnen worden toegevoegd
Microsoft Access heeft 0 veld(en) op Null ingesteld ten gevolge van een fout bij het converteren van het type en het volgende is niet toegevoegd: 1 record(s) aan de tabel ten gevolge van sleutelconflicten, 0 record(s) ten gevolge van vergrendelingsconflicten en 0 records ten gevolge van het strijdig zijn met de validatieregels.
Wilt u de actiequery toch uitvoeren?
Klik Ja om de fout(en) te negeren en de query uit te voeren.
Klik op Help voor een uitleg van de oorzaken van de problemen.
mijn code is(zonder enters in de sql string) :
Wat moet ik veranderen om deze query werkend te krijgen?
Niet alle records in de toevoegquery kunnen worden toegevoegd
Microsoft Access heeft 0 veld(en) op Null ingesteld ten gevolge van een fout bij het converteren van het type en het volgende is niet toegevoegd: 1 record(s) aan de tabel ten gevolge van sleutelconflicten, 0 record(s) ten gevolge van vergrendelingsconflicten en 0 records ten gevolge van het strijdig zijn met de validatieregels.
Wilt u de actiequery toch uitvoeren?
Klik Ja om de fout(en) te negeren en de query uit te voeren.
Klik op Help voor een uitleg van de oorzaken van de problemen.
mijn code is(zonder enters in de sql string) :
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Dim strTabel As String Dim sSQL As String strTabel = snr.Value sSQL = "INSERT INTO " & strTabel & "(Serienummer, Datum, A_f_va_koppelleiding, A_f_va_aardelektrode, A_f_va_meetput, A_f_va_aardrail) VALUES(Form![snr], Form![datum], Form![koppelleiding], Form![aardelektrode], Form![meetput], Form![aardrail]);" DoCmd.RunSQL sSQL |
Wat moet ik veranderen om deze query werkend te krijgen?