Toon posts:

250w voeding met Gforce4 420

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc loopt al een tijdje telkens vast naar een bepaalde tijd. Ik heb alles al geprobeerd nu heb ik gelezen dat de voeding het kan zijn, en dat de videokaart het probleem geeft omdat die een 300 watt voeding nodig heeft.

Is dit waar

Verwijderd

Wat is de rest van je config?

een 300 Watt voeding is niet nodig voor een 420 maar als je er 4 hd's in hebt hangen en een zware processor dan is 300 watt of meer wel aan te raden.

Maar je hebt niet perse een 300 watt nodig voor je 420, dat is onzin..

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:49
ik heb een radeon 9700pro en een 250watt voeding, en het wilt ook niet lukken. ik weet niet of het doro de voeding komt, maar vrees van wel. Alhoewel als ik mijn gf2mx, 80 gb (7200rpm!), cdrom speler EN cd rom brander (apart dus) er uit haal, en die radeon er dus in stop, hij het nog steeds niet goed doet. Zou die radeon dan nog meer verbruiken dan al die dingen samen :? lijkt me een beetje sterk..

Zit je pc alleen maar vast? Bij mij reboot ie nameljk nog na het vast zitten...dan zit ie eerst een paar seconden vast en dan reboot ie :{

straks ff nieuwe voeding halen...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ff voor de duidelijkheid bedoel je nou gf 4mx 420 of een gf4 ti 4200 ?

Verwijderd

FireFoz schreef op 20 september 2002 @ 11:55:
ik heb een radeon 9700pro en een 250watt voeding, en het wilt ook niet lukken. ik weet niet of het doro de voeding komt, maar vrees van wel. Alhoewel als ik mijn gf2mx, 80 gb (7200rpm!), cdrom speler EN cd rom brander (apart dus) er uit haal, en die radeon er dus in stop, hij het nog steeds niet goed doet. Zou die radeon dan nog meer verbruiken dan al die dingen samen :? lijkt me een beetje sterk..

Zit je pc alleen maar vast? Bij mij reboot ie nameljk nog na het vast zitten...dan zit ie eerst een paar seconden vast en dan reboot ie :{

straks ff nieuwe voeding halen...
Een Radeon 9700 verbuikt toch heel wat meer dan een 2mxje , je hebt hopelijk wel die extra voeding stekker op je kaart aangesloten?

De komst van je Radeon kan net de druppel zijn...250 watt is echt aan de lage kant..

Verwijderd

Topicstarter
Mijn spec´s: athlon 700, 2x 20gb, sblive 5.1 platinum, netwerkkaartje, 1x 256mb, 1x 128mb, dvd, brander.

Hij loopt vast en naar een tijdje reboot hij, maar dan blijft hij rebooten en vast lopen, als ik hem een tijd uit laat staan, doet hij het weer even goed, en daarna niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
[quote]PilatuSSS schreef op 20 september 2002 @ 11:56:
ff voor de duidelijkheid bedoel je nou gf 4mx 420 of een gf4 ti 4200 ?[/quote

een gforce4mx 420

• FireFoz
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 11:58:
[...]

Een Radeon 9700 verbuikt toch heel wat meer dan een 2mxje , je hebt hopelijk wel die extra voeding stekker op je kaart aangesloten?

De komst van je Radeon kan net de druppel zijn...250 watt is echt aan de lage kant..
Ik weet wel dat ie meer verbruikt dan mn mx, maar ook meer dan mn mx, cdrom speler, cdbrander EN hdd samen :? (want die haal er ik dus uit he...en dan doet ie het nog niet goed)

kga over een uur naar de stad nieuwe voeding halen, heeft iemand nog een aanrader? (woon in arhem, dus denk niet dat ik al te veel keus heb; funprice, computerland, paradigit,memo)

Verwijderd

FireFoz schreef op 20 september 2002 @ 12:14:
[...]

Ik weet wel dat ie meer verbruikt dan mn mx, maar ook meer dan mn mx, cdrom speler, cdbrander EN hdd samen :? (want die haal er ik dus uit he...en dan doet ie het nog niet goed)

kga over een uur naar de stad nieuwe voeding halen, heeft iemand nog een aanrader? (woon in arhem, dus denk niet dat ik al te veel keus heb; funprice, computerland, paradigit,memo)
Enermax voedingen zijn goed , verkopen ze vast wel bij een van die winkels!!

300 of 350 watt heb je wel genoeg aan.

Verwijderd

Ik zou niet alleen een met genoeg watts kopen, maar ook een stille. Zoek even in de search naar "stille voeding". Daar staan goede en stille voedingen. Denk aan Enermax bv.

Op het moment denk ik erover mijn voeding stil te modden; deze reply kan je dat misschien besparen.

• FireFoz
ok bedankt, ga zo ff researchen :)

• Maximum_Overkill
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-07 08:43

Maximum_Overkill

Merry Winter-een-mas!

het HOEFT niet aan de voeding te liggen. Ik heb een Geforce 4 TI4600 met een vol systeem en dat alles op een noname 250WATT voeding. nergens geen last van.

P.S. op m`n oude PIII wel te verstaan.

specs |Abit Fatal1ty AN8 SLI| AMD 64 3500+ | 2x 512 MB DDR 433 Kingston HyperX| WD 200 Gb 8MB 7200RPM | Plextor PX-708A| Toshiba SDM-1502 DVD-ROM | Soundblaster Audigy 4 | XFX Geforce 7950GX2 XXX | Princeton 19" TFT

Pagina: 1