Ik ben bezig met een Flash5 audioplayer die gewoon makkelijk te gebruiken moet zijn in diverse sites. Om nou niet voor elk audiofragment een nieuwe player te hoeven maken wil ik de naam van de clip doorgeven aan de movie vanuit het HTML bestand waar de player geladen wordt.
Volgens de MacroMedia site zou dit voldoende moeten zijn:
Echter dit werkt prima op de pc, maar niet op dat soort van PC's wat ze Mac noemen. In ieder geval niet in IE4.5 en IE5.0 waar ik het net even in heb getest. En das k*t. Nu kan het allemaal wel door PHP bestandjes te schrijven oid maar dan maak ik net zo snel verschillende players voor verschillende audiofragmenten.
Is er toevallig iemand in de zaal die weet waarom dit niet werkt op h.... macs?
Volgens de MacroMedia site zou dit voldoende moeten zijn:
code:
1
2
| <param name="movie" value="moodnoiseremote.swf?clipname1=small.swf"> <embed src="moodnoiseremote.swf?clipname1=small.swf" |
Echter dit werkt prima op de pc, maar niet op dat soort van PC's wat ze Mac noemen. In ieder geval niet in IE4.5 en IE5.0 waar ik het net even in heb getest. En das k*t. Nu kan het allemaal wel door PHP bestandjes te schrijven oid maar dan maak ik net zo snel verschillende players voor verschillende audiofragmenten.
Is er toevallig iemand in de zaal die weet waarom dit niet werkt op h.... macs?
[ Voor 0% gewijzigd door OzBoz op 20-09-2002 11:42 . Reden: vormgeving ]