SquirrelMail en <<...OLE_Obj...>>

Pagina: 1
Acties:

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik kreeg een mailtje in een mailbox dia ik met SquirrelMail (van m'n provider dus ik kan weinig veranderen) bekijk:
<<...OLE_Obj...>> <<...OLE_Obj...>> <<...OLE_Obj...>> <<...OLE_Obj...>>
<<...OLE_Obj...>> <<...OLE_Obj...>> <<...OLE_Obj...>> <<...OLE_Obj...>>
<<...OLE_Obj...>> <<...OLE_Obj...>>

Bericht van ontvangst,
Het mailtje is nog langer, en staat vol met die OLE_Obj dingen. Dat lijkt mij iets voor opmaak, geluid of graphics :?
Nou ja ik wil dit mailtje dus gewoon goed kunnen bekijken. De boodschap is goed leesbaar, maar het is een grappig bedoeld mailtje, dus ik wil het kunnen zien.
Hoe moet ik dat doen?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
svdmeer schreef op 20 september 2002 @ 11:42:
Nou ja ik wil dit mailtje dus gewoon goed kunnen bekijken. De boodschap is goed leesbaar, maar het is een grappig bedoeld mailtje, dus ik wil het kunnen zien.
Hoe moet ik dat doen?
Ik heb dit ook wel eens gehad, dat iemand een mail stuurde en dat ik die met pine niet kon lezen en opdat moment even geen andere mail client beschikbaar had.

Dat mailtje heb ik toen maar doorgestuurd naar een ander mailadres die ik wel gewoon met een "normale" mailclient kon kijken en op die manier toch de inhoud van het mailtje kon lezen.

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heb ik gedaan, maar werkte niet... ben er al achter, er is aan de andere kant iets mis gegaan met het verzenden van attachments die er bij hoorden.