Toon posts:

[Ps2]Wat vinden jullie van Tekken 4 !!

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Tekken 4 is eindelijk uit en ik vind het echt een gaaf spel , de omgevingen zijn strak en de bewegingen van de characters zijn erg mooi!!

Wat vinden jullie ervan?

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-01 01:07
Veel en veel te langzaam vergeleken met de andere Beat em ups en Tekken3 was zelfs veel sneller...

en GFX is ook niet al te top

Verwijderd

SonyEricsson schreef op 20 september 2002 @ 11:36:
Veel en veel te langzaam vergeleken met de andere Beat em ups en Tekken3 was zelfs veel sneller...

en GFX is ook niet al te top
Speel je op 50 of op 60 Hz?

Verwijderd

Topicstarter
Mwah van te voren was er veel ophef over , maar het viel me op dat niemand het er hier over had...daarom open ik er maar eentje :P

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-01 01:07
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 11:38:
[...]

Speel je op 50 of op 60 Hz?
jap import
dus 60 hz

Verwijderd

Ik heb 'em besteld in de vs met het idee dat ie hier later uit zou komen... en nu zit ik hier te wachten en speelt half nederland al Tekken4!!

Achja, na Tekken Tag had ik zowieso nooit verwacht dat er nog een goede PAL Tekken zou komen maar deze heeft een 50/60Hz optie dus dat is dan geen probleem!

SonyEricsson: Is ie echt veel trager dan Tekken3? Dat zou wel een bummer zijn.

Verwijderd

Ik had ff gespeeld bij de Free Record Shop... Vond het eignlijk niet zo bijzonder...

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:16
Ik vind hem erg gaaf, maar het verschil tussen 50 en 60 hz is wel enorm groot.
En ik heb zelf alleen maar 50 :(
Ook erg mooie anti-aliasing vind ik.

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-12-2025
Als jullie dit vergelijken met Virtua Fighter 4, wie komt er dan beter uit de test.
Ik bezit zelf Virtua Fighter 4 en ben er erg tevreden over. Diepgang, snel en veeeeel combo's.

Verwijderd

Topicstarter
Warfare schreef op 20 september 2002 @ 12:17:
Als jullie dit vergelijken met Virtua Fighter 4, wie komt er dan beter uit de test.
Ik bezit zelf Virtua Fighter 4 en ben er erg tevreden over. Diepgang, snel en veeeeel combo's.
Vind Tekken 4 qua beeld beter maar VF4 heeft meer moves...

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Graphics: Erg goed, maar niet echt uitzonderlijke dingen. Anti Aliasing is inderdaad een hele vooruitgang tegenover VF4, maar het detail op de characters is naar mijn inzien iets minder. De achtergronden zijn aardig, maar weinig spectaculair, en er is wat weinig diversiteit.
De 50 hz versie ziet er ook erg goed uit, Namco heeft de 100 extra lijnen goed gebruikt ook al heeft dit een erg groot nadeel (zie gameplay). Vergeleken met de 50hz van VF4 die de 100 extra lijnen niet gebruikt, mooi maar een groot verlies aan speelsnelheid.

Sound: Op de een of andere manier was het geluid wat ruimtelijk, terwijl alle instellingen goed stonden. Helaas is de muziek niet aan mij besteedt (beetje saai, ben VF4 rock gewend), vond ik de announcer irritant praten (geef mij dan de mortal kombat FIGHT maar :)). Niet zo heel erg goed, ik miste de *phumpf*

Gameplay: Ik ben nooit een echte fan geweest van tekken om eerlijk te zijn. Wat mij vooral opviel is de snelheid van het spel, erg langzaam. Dit had ik niet verwacht. Zeker toen DjMark het ook nog eens terugschakelde naar 50 Hz, het leek wel de onderwater match tegen Dural van VF2... (ietsie sneller dan maar niet veel). Op 60Hz (kan bij mij dus wel) was het een stuk beter. Alleen nog steeds een stuk langzamer dan DOA2 en VF4.
Dan het echte spelen zelf. Ja lekker, tis even wennen maar het speelt wel goed. De characters reageren snel op je commands, er kunnen leuke combo's mee gemaakt worden (ik denk dat christie wel voor wat spectaculaire combo's kan zorgen) en er zit genoeg variatie in. Alleen het is wel een speelstijl die je moet liggen. Het is geen spel voor buttonbashers, maar als je er genoeg tijd in stopt kan het zeer leuk zijn.

Tjah en de levensduur... Ik ben zelf geen echte fighters fan, het boeit mij allemaal net te kort in tegenstelling tot bv racegames. In het begin wat weinig characters (zeker vergeleken met Tekken Tag), maar genoeg ruimte om te unlocken.

Al met al een grafisch mooi spel, waar je toch wel wat tijd in moet stoppen om er voldoening uit te halen. Maar zeker voor tekken fans, die het al een beetje kunnen spelen, wel een aanrader. Persoonlijk ga ik toch voor VF4 (desondanks de karteltjes)

Sorry Mark ;)

[ Voor 0% gewijzigd door pasajo op 20-09-2002 12:28 . Reden: typo, tis best wel een lange post geworden heh,'k moet reviewer worden ;) ]

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Ben blij dat ik de NTCS versie heb, de PAL versie is namelijk niet vooruit te branden...

Signature?

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:16
Je hoeft je voor mij niet te verontschuldigen.
Ik vind het een heel leuk spel. En als ik VF4 wil, dan leen ik die wel van jou :P

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-01 00:28

flexje

got-father

kan iemand ff pics maken?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
pics kan je makkelijk vinden op het inet, zijn zat sites met goede scherpe pics.

Ik ben een van de grootste voordelen vergeten: De laadtijden. Echt NIHIL, knap dat ze dat voor elkaar hebben gekregen. Oh ja, de intro's zijn ook erg mooi ITT VF4.

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Been there, done that

weer hetzelfde koek.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

had hem 3/4 jaar geleden al import
vindt het een bijzonder slomme en slechte tekken game
weinig karakters
ziet er wel mooi uit maar dat is ook het enigste

Verwijderd

Dit spel bewijst weer dat tekken gewoon de beste beat em up is en blijft, weg dead or alive, weg virtua fighter, i stick to tekken :)

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 11:31:
Dit spel bewijst weer dat tekken gewoon de beste beat em up is en blijft, weg dead or alive, weg virtua fighter, i stick to tekken :)
hier ben ik het dus totaal niet mee eens :X Ik heb Tekken 4 ook gespeeld (jap version) maar Soul Calibur blijft nog echt de allerbeste qua moves/gameplay (graphics lopen wat achter vanwege het systeem, maar toch nog zeer mooi).

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Verwijderd

robertos schreef op 21 september 2002 @ 12:28:
[...]

hier ben ik het dus totaal niet mee eens :X Ik heb Tekken 4 ook gespeeld (jap version) maar Soul Calibur blijft nog echt de allerbeste qua moves/gameplay (graphics lopen wat achter vanwege het systeem, maar toch nog zeer mooi).
jouw mening telt dan ook niet mee >:)

soul calibur is ook zeker leuk, maar teken blijft gewoon *mijn* keuze

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:00
ik vind hem nu al hard zuigen en das mijn mening

(da zuigen kom naar ong 5 maanden aangezien ikjap import heb ;) )

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik vind hem iig een stuk beter dat Tekken Tag Tournament, die vond ik erg slecht. En persoonlijk heb ik liever Tekken dan VF, maar dat kan ook komen omdat ik Tekken al langer ken. DOA blijft nog 1 van mijn favorieten, omdat het lekker snel is en niet te moelijk. Ik ben niet zo'n ster in 20-hit combo's :)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01 12:04
Ik heb m nog niet, k wist niet dat ie uit was :x Maandag ff naar de winkel rennen na school :9
TTT zoog vanwege gebrek aan verhaal (tekken verhaal is echt leeeeeeeeeeeet!), lame tag-mode (:r) enz enz, T3 was imo veel beter... Kan iemand me vertellen welke richting ik kan verwachten? Ik speel nog steeds regelmatig T3, terwijl ik m toch al ruim 4 jaar heb :)

Verwijderd

Is er nou een verchil tussen de japanse en europese versie? Ik heb beide dus dan weet ik welke ik op cd moet branden >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 14:09:
Is er nou een verchil tussen de japanse en europese versie? Ik heb beide dus dan weet ik welke ik op cd moet branden >:)
ik zou dan de europese nemen slimmie >:)

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 14:09:
Veel succes met een DVD game op CD branden :P
Nee maar serieus, tussen de Euro en Jap versie zit niet zo heel veel verschil. De Euro versie wel enigszins beter: Er zijn de nodige bugs gefixed, alles is vertaald naar Engels/Frans/Duits/Spaans/Weetikwatvoordommetalenverdernogmeer, en mocht je 't op een bepaald moment te snel vinden gaan, dan kun je altijd op 50 Hz spelen :P

Verwijderd

Het zijn geripte versies die ik heb. Alleen de eindfilmpjes zijn eruit gehaald en daarom past hij op cd

• Devil N
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 16:21:
Het zijn geripte versies die ik heb. Alleen de eindfilmpjes zijn eruit gehaald en daarom past hij op cd
Oh jippie, daar word je blij van |:(

Verwijderd

Ik koop een vechtspel niet voor de filmpjes. Correctie: ik koop geen spellen. Maar laat ik het zo zeggen: ik speel geen tekken voor de eindfilmpjes. Het intro is voldoende. En ik had gehoord dat de FMV zuigt dus veel moois zal ik niet missen. En jij verliest er 70 euro meer aan om het spel te spelen. Maar... jij hebt de eindfilmpjes. Gefeliciteerd

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Je vergeet dat je een modchip moet hebben. Een goeie modchip uit UK die op nieuwe consoles werkt is honderd euro. Pak dat een spel een dikken 30 kost, dan moet ik drie games hebben VOOR dat ding zijn aankoopprijs heeft terugbetaald. Let op, dan moet je nog een game hebben voor dat ding winstgevend is, en da's aangenomen dat de prijs van een kopie 0 is. Dat is niet zo, want je hebt de prijs van startmateriaal (CD-writer bv) en dan je media (CD's) en natuurlijk running costs (elektriciteit etc). Die laatsten zijn erg klein maar genoeg om de nulprijs van een kopie de deur uit te smijten, just my $0.02 of course :)

Verwijderd

En dan komt er nog eens bij kijken dat je gewoon een waardeloos figuur bent als je nooit spellen koopt en anderen die het wel doen een beetje denigrerend toespreekt.

Beetje omgekeerde wereld tegenwoordig, je moet je haast schamen als je spellen koopt, 'dat doe je toch niet? kan veel goedkoper...'

• Devil N
Ik hecht tenminste een beetje waarde aan de spullen die ik in huis heb. Als ik iets de moeite waard vind, dan doe ik niet moeilijk en koop ik 't gewoon. Dat geeft me bovendien de motivatie om het ook echt uitgebreid te spelen, dus uiteindelijk heb ik er veel meer voldoening aan.
Als ik al m'n games maar gewoon illegaal zou downloaden, dan zou ik er op een bepaald moment zoveel hebben, dat geen enkele game enige waarde voor me heeft. Dus dan speel je een nieuwe game een paar minuten, dan is de eerste snelle indruk misschien niet heel erg positief, en dan gaat ie maar gewoon op de grote hoop bij de rest van de games die je nooit zult uitspelen, terwijl je nog niet eens een goede indruk van de game hebt gekregen.
Dat wil ik dus niet. Als een game me goed lijkt, dan koop ik 'm gewoon, en als ie me dan na een dag spelen echt niet bevalt, dan ruil ik 'm gewoon in voor een ander. 't Maakt m'n verzameling ook wat respectabeler.

Verwijderd

mortal kombat ownz
en soul caliber is beter dan tekken
maar mk blijft de beste

Verwijderd

Fighting games werken gewoon niet in 3d.

Naja das mijn mening, ik speel dan ook old school fighting games op de neo geo :)

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01 12:04
jaaaa, maar StreetFighter 2 is nog altijd de beste >:) en dan niet van die SF2 Super Alpha Beta t00t0rz 4927828, maar gewoon, SF2 :) Ken ownt :P
[edit] maar toch vind ik tekken 3 beter ;)

• STi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08-2024

STi

Tekken 4 is echt wel vet!! Eindelijk weer een Tekken waarin niet alle mannetjes (of vrouwtjes) hetzelfde vechten (lees: Mishima Style). En die snelheid: die is echt niet zoveel veranderd t.o.v. Tekken Tag Tournament (alhoewel 60hz toch wel errug lekker speelt).
En Jin blijft rulen....

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-01 12:21

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

die bruce lee gast ( law ) rulez hard bruce lee fan hier :P

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:00
Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 08:02:
En dan komt er nog eens bij kijken dat je gewoon een waardeloos figuur bent als je nooit spellen koopt en anderen die het wel doen een beetje denigrerend toespreekt.

Beetje omgekeerde wereld tegenwoordig, je moet je haast schamen als je spellen koopt, 'dat doe je toch niet? kan veel goedkoper...'
ligt eraan ik heb mijn ps2 okomgebouwed, maar ik ben geen zielig persoon >:)

Omdat ik 14 orginele spellen heb en mischien 8 gekopieerde en 4import dus da mag (vind ik zelf ;) )
Pagina: 1