Tekken 4 is eindelijk uit en ik vind het echt een gaaf spel , de omgevingen zijn strak en de bewegingen van de characters zijn erg mooi!!
Wat vinden jullie ervan?
Wat vinden jullie ervan?
Verwijderd
Speel je op 50 of op 60 Hz?SonyEricsson schreef op 20 september 2002 @ 11:36:
Veel en veel te langzaam vergeleken met de andere Beat em ups en Tekken3 was zelfs veel sneller...
en GFX is ook niet al te top
Verwijderd
Vind Tekken 4 qua beeld beter maar VF4 heeft meer moves...Warfare schreef op 20 september 2002 @ 12:17:
Als jullie dit vergelijken met Virtua Fighter 4, wie komt er dan beter uit de test.
Ik bezit zelf Virtua Fighter 4 en ben er erg tevreden over. Diepgang, snel en veeeeel combo's.
[ Voor 0% gewijzigd door pasajo op 20-09-2002 12:28 . Reden: typo, tis best wel een lange post geworden heh,'k moet reviewer worden ;) ]
Signature?
Je hoeft je voor mij niet te verontschuldigen.
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Verwijderd
hier ben ik het dus totaal niet mee eensVerwijderd schreef op 21 september 2002 @ 11:31:
Dit spel bewijst weer dat tekken gewoon de beste beat em up is en blijft, weg dead or alive, weg virtua fighter, i stick to tekken
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
jouw mening telt dan ook niet meerobertos schreef op 21 september 2002 @ 12:28:
[...]
hier ben ik het dus totaal niet mee eensIk heb Tekken 4 ook gespeeld (jap version) maar Soul Calibur blijft nog echt de allerbeste qua moves/gameplay (graphics lopen wat achter vanwege het systeem, maar toch nog zeer mooi).
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Verwijderd
Verwijderd
ik zou dan de europese nemen slimmieVerwijderd schreef op 22 september 2002 @ 14:09:
Is er nou een verchil tussen de japanse en europese versie? Ik heb beide dus dan weet ik welke ik op cd moet branden
Veel succes met een DVD game op CD brandenVerwijderd schreef op 22 september 2002 @ 14:09:
Is er nou een verchil tussen de japanse en europese versie? Ik heb beide dus dan weet ik welke ik op cd moet branden
Verwijderd
Oh jippie, daar word je blij vanVerwijderd schreef op 22 september 2002 @ 16:21:
Het zijn geripte versies die ik heb. Alleen de eindfilmpjes zijn eruit gehaald en daarom past hij op cd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
ligt eraan ik heb mijn ps2 okomgebouwed, maar ik ben geen zielig persoonVerwijderd schreef op 23 september 2002 @ 08:02:
En dan komt er nog eens bij kijken dat je gewoon een waardeloos figuur bent als je nooit spellen koopt en anderen die het wel doen een beetje denigrerend toespreekt.
Beetje omgekeerde wereld tegenwoordig, je moet je haast schamen als je spellen koopt, 'dat doe je toch niet? kan veel goedkoper...'
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq