Heb een NT workstation met een Scsi Philips 3600 brander geschikt voor cd RW en gebruik het programma WinOnCD 3.70541 of Nero 5.5 voor deze brander
Met Media Jukebox 8.0 maak ik de mp3 bestanden direct vanaf cd en de gemiddelde bestanden zijn tussen de 3 en 4 mb (dit afhankelijk van het muziek nummer blijkbaar).
De bestanden kan ik vanaf de pc goed afspelen en ook vanaf de cdrw als ik ze erop zet dus ook vanaf een externe mp3 speler.
Waar het om gaat is het volgende dat ik op een nieuwe lege cdrw met 655 mb vrije ruimte volgens systeem gegevens nog geen 20 nummers erop krijg en geen honderd zoveel!
Dit met beide brander programma,s terwijl ik altijd begrepen heb dat dat juist de rede was om mp3tjes te maken. Waar gaat dit fout.?
Als ik in de folder kijk van de bestanden die ik wil branden en deze selecteer om de totale hoeveelheid mb's te kontroleren kom ik met 150 bestanden op ongeveer 650 mb maar als ik ze binnen het programma sleep zit ik ver in het rood en als ik dan bestenden ga verwijderen blijven er maar 18 bestanden over voor een 74 min. cd terwijl ik begrepen heb dat je in theori tot 254 of 255 bestanden zou moeten kunnen gaan zonder folders
Is de lengte van de bestanden daar soms de oorzaak van?
Wil namelijk mp3jes branden voor een hippe oma van 87 dus enige haast geboden !
Wie het weet mag het zeggen respons via deze site of naar astra20@hetnet.nl