[2KPRO] externe toegang / dail up passwords

Pagina: 1
Acties:

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb het vermoeden dat dit topic "niet mag", maar probeer het toch even.

Heb hier een notebook van een klant met W2KPro erop. Inbellen werkt niet meer.

Dus heb ik nieuwe drivers van de modem geinstalleerd, maar dat wil niet helpen, geeft alleen maar meldingen dat er geen kiestoon is (en die is er echt wel!) of dat de computer aan de andere kant niet reageert (maar dat is mijn gsm en die gaat echt niet over!). Ook hoor ik 'm niet kiezen (geluid staat op max). Controle bij systeem/modems is ok.

Een collega zei toen dat ik externe toegang opnieuw moest installeren, dat zou misschien helpen. Maar als ik dat doe ben ik alle verbindingen kwijt + passwords, en de klant weet deze ook niet.

Kortom:
1. Wat zou ik nog kunnen doen? behalve;
2. Hoe kan ik deze wachtwoorden naar boven toveren? Ik heb wel op het net wat trojans gevonden die dit beweren te kunnen maar daar staat dan al bij voorbaat bij dat er meerdere files geinfecteerd gaan worden, en dat is geen optie.

• Drag0nsden
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 22:52

Drag0nsden

To GoT, or not to GoT...

Kun je de sterretjes zien?

Zo ja, dan heb je mazzel, zijn op het internet zat tooltjes te vinden die die sterretjes weer omtoveren in lettertjes...

En dan dus FF googlen...

Uiteraard wel aan je klant laten weten wat je gaat doen, en of hij dat goed vind!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Tja zo'n anti-sterretjes programma zocht ik dus, blijken ze dus ook op download.com te staan :? dat had ik nou niet verwacht. Naja ze blijken dus allemaal niet te werken met W2k (heb er nu een heleboel geprobeerd), op W2k kunnen ze alleen web-based passes hacken lijkt het.

Any ideas :?

• Drag0nsden
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 22:52

Drag0nsden

To GoT, or not to GoT...

Hmmm vreemd,

Ik had ooit Password Killer, en daar mee lukte het prima.
(was zelf ook mijn mail PW vergeten)

Heb het niet meer, en ook even geen idee waar je ut ken downuh....

Misschien ff googlen op Password Killer?

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

google eens op "snadboys password revelation" :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

hierboven verteld is oplossing 1.

De officiele weg is gewoon een belletje naar de provider voor een password reset, werkt ook wel! :) succes
Pagina: 1