Toon posts:

ISDN + MultiProcessor Mobo + NT4 Server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb een leuke dual processor pc op de kop getikt. 2 x pentium 200 mhz op een gigabyte 586dx moederbord. Nu heb ik daar dus al twee dagen flinke ruzie mee. Allereerst blijkt dat het moederbord niet overweg kan met WINBOND chipsets op zowel ISDN als Netwerkkaartjes. Een andere Digital netwerkkaart en de helft van het probleem is al opgelost. Ik heb inmiddels een Dynalink ISDN kaart geprobeerd en die werkt niet (winbond). Een Teles 16.3ISA werkt zo te zien wel. Er komt geen rook uit. Nu moet ik daar nog een driver voor hebben die Multiprocessor systemen ondersteunt. Er is een capi 3.34 voor NT maar single processor. Een capi 3.38 is er voor multiprocessor maar die is voor win 2000 dus dat schiet ook niet op.

Is er iemand die of goede drivers weet of een ISDN kaart die ISA of PCI is, werkt in mijn bord en ook nog drivers heeft voor onder NT4 server met 2 processoren ???

Ik hoop het..

Groeten Alexander

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 12:14
Ik heb DIGI kaarten in mijn servers zitten. Ze zijn prijzig, maar ik heb er nooit problemen mee. (ook niet met multi proc. systemen)