Toon posts:

SCSI Adaptec AAA-131U2

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan via via aan een scsi ultrawide raid controler van adaptec met 2mb geheugen type AAA-131U2/2mb met een 50 pins en een 68 pins intern en een 68 pins extern en een IBM harddisk U2W 9.1 gig en een scsi cdwriter van yamaha komen. Maar diegene vraagt daar 150 € voor. Ik als SCSI Noob weet hier niets van af en daarom wil ik graag weten of dit goed is voor die prijs.

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-03 14:28

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

de prijs is goed maar het gaat er voor al om of de hardware nog wel helemaal jovol is. zal eerst eens vragen aan die 'via via'figuur hoelang dat spul heeft gewerkt en of die nog bonnen heeft oid van dat spul. ivm eventuele garantie.

en lees hier ff de specs van de kaart:
adaptec AAA-131U2

Verwijderd

Topicstarter
cool bedankt, maar zijn die upgrades nog wel te krijgen (zie je link) want volgens mij is 2 mb niet erg veel... En adaptec maakt die krengen ook nie meer.
En wat is ok, 3 jaar of minder???

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Maar aan een raid controller heb je nix met maar 1 schijf. Misschien kun je een een betere deal vinden, of ga je er een schijf bijzetten.

specs

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-03 14:28

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

waar wil je het onder laten draaien.

anders kijk hier ff:

Downloads

3 jaar is wel redelijk als dat er vanaf nu nog op zit.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Hier hebben we een appart topic voor: Post hier 'Hoeveel is dit nog waard'-vragen deel-9

Verder inderdaad goed kijken of alles nog werkt, en afspraken maken dat je de zooi mag testen ofzo..

En kijk inderdaar vantevoren ook even of je alle drivers en benodigdheden kunt vinden :)

Succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.