Toon posts:

spontane reboot a7v266

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik heb sinds eergister een nieuwe ibm 80gig 120gxp hd'tje gekocht + 256 pc2100 ddr geheugen (dane-elec).
Na deze upgrade heb ik telkens last van spontane reboots. Ik had hiervoor geen probs.
Nu denk ik zelf dat mijn no-name 300watt voeding het niet helemaal trekt.

Ik heb een asus a7v266 / dane-elec 256mb ddr / 3rd party 256 md ddr/ aopen cdrw-3248 / dvd-speler aopen 16x48 / ibm 80gig hd / maxtor / 20gig hd / 300watt no-name voeding / GF4 ti-4200 / amd duron 1300mhz @ win98

Heb iig al de 1011 bios -upgrade geprobeerd maar dit leverde geen resultaten op.
hebben meerdere mensen last gehad / nog steeds met spontane reboots met een ongeveer dezelfde config als mij. _/-\o_

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
Ik zou zeggen kijk in je bios naar de voltages.
Ook de via 4 in 1 drivers al geinstaleert ?

• SnicK_v_r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:04

SnicK_v_r

Zero

Zou proberen of het met een andere voeding wel werkt
en goede 300 watt moet het wel aan kunnen, maar met no-name weet je he maar nooit

FFXIV-id: Sarah Kindred, FC: League of the Damned <DAMN>, Zodiark

Verwijderd

Topicstarter
Mja.. ff nieuwe voeding kopen.. ben je ook zoweer meer dan 100 euro kwijt voor een enermaxje.. ga is wel ff kijken of het aan de voeding ligt vanavond.. d.m.v cdrw / cdrom en de maxtor los te koppelen en dat extra geheugenreepje er ff uit..

En dan stresstest eroverheen.. kijken wat die dan doet.. dan weet ik tenminste zeker dat het aan voeding ligt of niet.
Heeft verder denk ik nix te maken met via 4 in 1 drivers..

Verwijderd

het ligt niet aan je voeding denk ik .

probeer eens zonder dat latje geheugen maar wel met ibm hd

probeer eens zonder ibm hd maar wel met geheugen ...

als het dan niet is opgelost kan je eens proberen met je OS opniew te installeren.