Ik heb gisteren de Canon A40 gekocht, maar ik heb een sterk vermoeden dat de camera al een keer eerder is verkocht maar weer is teruggebracht, ik kwam namelijk achter het volgende:
-touwtje zat al in de camera
-doos was beschadigd
-batterijen ontbraken
-sticker zat niet meer op de camera maar aan de binnekant van de doos geplakt
-grote vettige vingerafdruk om de lens zelf (
n00b geweest zeker)
-klok stond al ingesteld
Ze hadden mij hier niet over ingelicht dat dit het geval was, aangezien de camera uit het magazijn kwam en voor me was weggelegd heb ik er ook niet zo opgelet.
Heeft iemand trouwens ervaringen met de 'goedkoopste prijs garantie'? de camera staat namelijk op http://www.vrstudio.net voor E370,- terwijl ik bij BBC
er E395,- voor heb neergelgd(vermoedelijk zelfs een gebruikt exemplaar).
-VRStudio heeft een daadwerkelijke winkel/vestiging in A'dam,
-BCC heeft in A'dam ook een filiaal
Een van de verkopers deed moeilijk over het feit dat ze ook via internet verkopen en het dus geen concurrent is om die reden. Oftewel :Dixons en Kijkshop zijn dus ook geen concurrent van hen???
-touwtje zat al in de camera
-doos was beschadigd
-batterijen ontbraken
-sticker zat niet meer op de camera maar aan de binnekant van de doos geplakt
-grote vettige vingerafdruk om de lens zelf (
-klok stond al ingesteld
Ze hadden mij hier niet over ingelicht dat dit het geval was, aangezien de camera uit het magazijn kwam en voor me was weggelegd heb ik er ook niet zo opgelet.
Heeft iemand trouwens ervaringen met de 'goedkoopste prijs garantie'? de camera staat namelijk op http://www.vrstudio.net voor E370,- terwijl ik bij BBC
er E395,- voor heb neergelgd(vermoedelijk zelfs een gebruikt exemplaar).
-VRStudio heeft een daadwerkelijke winkel/vestiging in A'dam,
-BCC heeft in A'dam ook een filiaal
Een van de verkopers deed moeilijk over het feit dat ze ook via internet verkopen en het dus geen concurrent is om die reden. Oftewel :Dixons en Kijkshop zijn dus ook geen concurrent van hen???
[ Voor 0% gewijzigd door Scighera op 20-09-2002 07:02 . Reden: niet werkende link ]
www.triathlete.nl