[SCG] StarCraft: Ghost *

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 489 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

So?
Een shooter als Halo werd ook goed gespeeld op de x-doos.
Ik geef dit spel wel een kans, t ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
mja... maar Halo komt ook voor de PC.... :/

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

StarCraft Ghost lijkt me best een goed spel hoor...
Dat FPS wil ik nog wel eens zien op de consoles.. ik denk dat het wel kan maar met minder snelheid en aktie... of je moet de gevoeligheid van je analoog kunnen aanpassen... :/

Maar goed.. de screens zien er goed uit.. nu maar hopen dat de GC ook mee mag doen :)

(Het zou tof zijn als je ook via i-net kan spelen en ook GC vs. XboX vs. PS2....
dat zou denk ik niet kunnen maar goed :)

Ik moet het nog maar zien, tis leuk nieuws. blizzard rules....(goede engines)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is deze ook voor de gamecube ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er meer uit als MGS dan als een Shooter! :)

Op welke consoles komt t'ie uit? Op de foto zie ik alleen een X-Box logo! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 10:12
Nooit gedacht dat Blizzard z'n eigen fan community zo zou naaien.
Helemaal lekker maken met countdown enzo en je weet dat er iets moois gaat komen.
Ze hadden deze game beter niet kunnen aankondigen/maken :r
Arrogant ook om te verwachten dat de echte fan wel even een console koopt om hun nieuwste game te kunnen spelen.
Mijn respect voor Blizzard is opeens verdwenen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 08:29

Bluppy2

Hip!

RedruM schreef op 20 september 2002 @ 09:27:
Helemaal lekker maken met countdown enzo en je weet dat er iets moois gaat komen.
Arrogant ook om te verwachten dat de echte fan wel even een console koopt om hun nieuwste game te kunnen spelen.
overdrijven is ook een vak.. Blizzard heeft verschillende ontwerpstudio's, e ndat 1 studio zich nu met de consoles bezig houdt is niet zo vreemd, omdat daar voor Blizzard nog een hele markt open ligt.
Bovendien hebben ze aangegeven ook voor de pc te blijven ontwikkelen. (Denk aan World of Warcraft, en ze hebben ook een vervolg op Starcraft 1 beloofd, al zijn ze daar nog niet aan begonnen).
Ik denk dat het gewoon een slimme commerciele zet is... Die lui moeten ook centen verdienen :) :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Ja Blizzard gaat alleen voor de console ontwikkelen omdat ze denken er gigantisch veel mee te gaan verdienen.
En ik had niet gedacht dat Blizzard z'n pc-fans (90% van de Blizzard fans) zou verraden voor een grotere omzet.
StarCraft op een console omg. Alsof het "starcraft universum" die console fanboy's ook maar iets zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wat ik altijd leuk vind van de blizzard spellen is de multiplayer functie.. Zal dat er ook in ziiten? Want als het een spel is als MGS zie ik niet hoe dat kan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het in een ander topic reeds gezegd, maar ik wil het nog wel even herhalen.

Logische stap dat ze voor consoles gaan ontwikkelen, de PC markt is immers verpest door piraterij.

Ik verwacht dat meer ontwikkelaars deze stap zullen volgen.

En alle figuren die hier zitten te kankeren maar ondertussen de kast vol warez hebben staan moeten eens heel goed in de spiegel gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

OMG nee... weer geen SC 2 :'(

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een shooter als Halo werd ook goed gespeeld op de x-doos
Dat FPS wil ik nog wel eens zien op de consoles..
Komaan, iedereen weet dat een shooter + Console NIET samengaan
Waarom denken de meeste PC-gamers dat een shooter gelijk is aan een FPS?

Voor de laatste keer, het is een third person shooter ala Metal Gear Solid of beter gezegd een: "tactical action game". Zulke spellen spelen perfect op een console en juist niet op een PC (zie MGS 1 voor de PC).

Trouwens, de game wordt gemaakt door Nihilistic en uitgegeven door Blizzard.

Blizzard heeft namelijk nog nooit een console game gemaakt, lieten ze altijd door andere bedrijven doen.
Alsof het "starcraft universum" die console fanboy's ook maar iets zegt.
Starcraft was ook op de N64 (wel een flop maar ok..).

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ghost_art_002.jpg
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van: [Het grote StarCraft: Ghost topic]
Naar: [SCG] StarCraft: Ghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel een lekker wijf trouwens :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

dubbel.. blegh..

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

RedruM schreef op 20 september 2002 @ 09:42:
Ja Blizzard gaat alleen voor de console ontwikkelen omdat ze denken er gigantisch veel mee te gaan verdienen.
En ik had niet gedacht dat Blizzard z'n pc-fans (90% van de Blizzard fans) zou verraden voor een grotere omzet.
StarCraft op een console omg. Alsof het "starcraft universum" die console fanboy's ook maar iets zegt.
bla bla... bla bla bla.. bla bla .. en nog meer bla
quote: Uit de FAQ van de SC Ghost page
Q: Will there be a StarCraft II? When?
A: Although we have not made any announcements and do not have a development or release timeline, we do fully intend to revisit the world of StarCraft on PC at some point in the future.

Q: Why is Blizzard Entertainment® entering the console arena?
A: We began our early development efforts in console gaming, and we have always been excited about returning to this arena. Additionally, we've wanted to revisit the StarCraft universe for some time. With StarCraft: Ghost, we are able to do both. Also, due to the game's control interface and tactical-action nature, developing this title for the next-generation console systems makes the most sense. In addition to expanding StarCraft's rich storyline, the game gives players a chance to experience the sci-fi universe from an all-new perspective.
Ow.. blizzard is BEGONNEN op consoles, en pas LATER overgestapt op PC... en ow... er komt wel degelijk een SC2... op de PC... ow.....

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 20 september 2002 @ 09:42:
Ach kom op man, doe niet zo stressy.
Alsof Blizzard de PC gamer volledig in de steek laat.
Ze hebben je toch het pracchtige wc3 gebracht?
En ze zijn bezig met het ontwikkelen van SC2?
Wat zeik je dan, ik vind best dat die gasten wel wat voor andere consoles mogen ontwikkelen.
Ze laten ons echt niet in de steek, ze proberen gewoon een nieuw publiek aan te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjonge jonge tis geen FPS,is gewoon een third person game/sneak hoor! Ik ben echt blij met mn gamecube toen ik dit nieuws hoorde! SC in 3d aktie..geweldige zet van blizzard.

Is blizzard niet begonnen met blackthorne op de snes ? Was een superstoere platform game.Zat ook aardig wat gore in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 09:45:
Logische stap dat ze voor consoles gaan ontwikkelen, de PC markt is immers verpest door piraterij.
Dit is veel te ongenuanceerd. Je hebt ten eerste geen verkoopcijfers voor een wereld zonder softwarepiraterij om de huidige verkoopcijfers mee te kunnen vergelijken. Ten tweede kunnen succesvolle PC-games tegenwoordig nog steeds uitermate succesvol zijn. En ten derde heeft nu juist Blizzard met haar ijzersterke community weinig last van deze piraterij: wie op battle net wil spelen moet een originele versie hebben gekocht.
En alle figuren die hier zitten te kankeren maar ondertussen de kast vol warez hebben staan moeten eens heel goed in de spiegel gaan kijken.
Hangt er vanaf of ze ook een kast vol legale spellen hebben staan. Ik vind het moreel verdedigbaar wanneer je alleen de spellen die je echt lang en veel speelt koopt.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

console en shooters kunnen wel samen gaan het is alleen dat FPS en consoles niet samen gaan, als het een Third person shooter is, is het heel goed speelbaar, in de meeste gevallen. P.S: Blizzard doet geen volledige stap naar de console markt.

Mensen die hier zomaar roepen dat blizzard helemaal overgaat naar console of zich voor meer dan 60% op gaat richten heeft niet veel research gedaan. Blizzard heeft al plannen voor het ontwikkelen van een aantal nieuwe pc games. Zelf weten ze ook dat hun community voornamelijk bestaat uit pc only gamers en daar zullen ze echt wel gehoor aan geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
euh.. blizzard is begonnen met console games dus niet zeiken dat bliz dat nooit heeft gedaan.. en als er een spel op de TGS onthuld word is het ook wel logisch dat het een console spel zal worden.. ze hebben daar alleen console stuff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 20 september 2002 @ 09:27:
Blizzard heeft 1 keer eerder z'n fan-community genaaid, toen ze met consolegames stopten. Na spellen als Rock & Roll Racing, Blackthorne en Lost Vikings stapten ze over op PC en hebben ze nooit meer iets gedaan voor de consoles. Nu maken ze eindelijk een nieuw consolespel, maar gaan ze ook door met PC development en sommige mensen in dit topic doen of de wereld vergaat. En dat het arrogant zou zijn om te verwachten dat de echte fan 'wel even een console koopt' slaat nog nergens op. Een groot gedeelte van de 'echte fans' zal reeds in het bezit zijn van een console (een echte gamer heeft ook een console imho en in Azie zijn er meer consolegamers dan PC gamers).
Lord Daemon schreef op 20 september 2002 @ 11:16:
[...]
Dit is veel te ongenuanceerd. Je hebt ten eerste geen verkoopcijfers voor een wereld zonder softwarepiraterij om de huidige verkoopcijfers mee te kunnen vergelijken. Ten tweede kunnen succesvolle PC-games tegenwoordig nog steeds uitermate succesvol zijn. En ten derde heeft nu juist Blizzard met haar ijzersterke community weinig last van deze piraterij: wie op battle net wil spelen moet een originele versie hebben gekocht.
Het laatste klopt, het eerste is onzin. Als W&L modje moet je niet overal te abstract over gaan denken Lord D. :) Wat ongeveer de verkoopcijfers zouden zijn zonder piraterij kun je bij benadering uitrekenen, daar heb je geen paralelle universa voor nodig. Daarbij heeft ie wel gelijk, meer en meer developers richten zich meer op consoles. Veel spellen die ook NOG op de PC verschijnen (MGS2, Halo) komen vele jaren later pas, en steeds meer is console exclusive. Waarom? Omdat het beter verdient, en minder tijd kost. Daarbij spreken de verhoudingen 63% (consoles) tegenover 37% (PC) voor zich...2 jaar geleden sloeg de balans nog iets over in de richting van de PC als ik me niet vergis.

trouwens:
Lord Daemon schreef op 20 september 2002 @ 02:11:
Dit verzin je toch niet? Een console shooter?

Wat een leiers. :(
Dit is OOK ongenuanceerd.
[...]
Hangt er vanaf of ze ook een kast vol legale spellen hebben staan. Ik vind het moreel verdedigbaar wanneer je alleen de spellen die je echt lang en veel speelt koopt.
Ik vind het eerder moreel verdedigbaar dat je die spellen hebt (gekocht!), en de rest niet. Maar goed, altijd al de eenzaam roepende in de woestijn geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 08:57:
is deze ook voor de gamecube ? :)
Dit is nog niet bekend gemaakt. Maar op IGN wordt de suggestie gemaakt dat het voor alle 3 de next gen consoles zou kunnen zijn.

In ieder geval de XBox, aangezien het Xbox logo gesignaleerd is op een billboard van SCG.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenoborg73
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04-2014
Flippy_00 schreef op 20 september 2002 @ 02:27:
Pfff, kon volgens mij niet slechter !

Komaan, iedereen weet dat een shooter + Console NIET samengaan :(
dan heb jij Metroid prime nog niet gespeeld :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Related Games

Get More Information On...

Starcraft: Ghost (ps2)

Starcraft: Ghost (gc)

Starcraft: Ghost (xbox)
Op gamespot.com wordt de indruk gewekt dat er versies komen voor xbox,GC,en PS2. Ik hoop dat ze gelijk hebben!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-10 18:53

NoTimeRemains

I know

Ik vind t jammer dat ie niet op de PC uitkomt maar als die op de NGC uitkomt is het goed want die gaan ik tog binnekort wel kopen (denk ik :|)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizzard _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Yes!!! Hier had ik het al over toen SC net uit was, hoe cool het zou zijn om rond te lopen in zo'n wereld als Ghost of Firebat!

/me kan niet wachten tot 'late 2003', alhoewel het, Blizzard kennende', wel eind 2004 zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xeno schreef op 20 september 2002 @ 12:15:
[...]

dan heb jij Metroid prime nog niet gespeeld :>
jij dan wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 11:42:
Het laatste klopt, het eerste is onzin. Als W&L modje moet je niet overal te abstract over gaan denken Lord D. :) Wat ongeveer de verkoopcijfers zouden zijn zonder piraterij kun je bij benadering uitrekenen, daar heb je geen paralelle universa voor nodig.
Hoe dan? Niet door te kijken hoeveel games er illegaal gekopieerd worden, want mensen kopieren een game veel eerder dan dat ze hem kopen. Neem de muziekindustrie: er wordt zeer veel gekopieerd, en toch blijven de verkopen van CDs (maar, toegegeven, niet van singles) stijgen. Door het kopieren komen mensen eerder in aanraking met bepaalde muziek en zijn ze sneller geneigd het te kopen. Waarom zou voor spellen niet iets dergelijks kunnen gelden? Spellen kunnen nu veel gemakkelijker bekend worden.
Dit is OOK ongenuanceerd.
Dat was geen bewering die deed alsof hij de feiten beschreef, maar een emotionele uitroep. Een significant verschil. ;)
Ik vind het eerder moreel verdedigbaar dat je die spellen hebt (gekocht!), en de rest niet. Maar goed, altijd al de eenzaam roepende in de woestijn geweest :)
Ik vind dat een begrijpelijk standpunt, maar ik ben het er niet mee eens. Ik zie niet in wat er mis mee is, vanuit een moreel oogpunt, om een spel even 'uit te proberen' - onder de voorwaarde dat wanneer je het leuk vindt, je het ook echt gaat kopen. Zelfs aan dat laatste durf ik nu nog wel ene beetje te tornen, want spellen zijn belachelijk duur. Maak ze twee tot vier keer zo goedkoop, en dan vind ik dat je alles wat je meer dan 10 uur hebt gespeeld moet gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 20:29
Ik verwachtte een cool spel voor de PC. Is het Console only :(

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord Daemon schreef op 20 september 2002 @ 12:49:
[...]
Hoe dan? Niet door te kijken hoeveel games er illegaal gekopieerd worden, want mensen kopieren een game veel eerder dan dat ze hem kopen. Neem de muziekindustrie: er wordt zeer veel gekopieerd, en toch blijven de verkopen van CDs (maar, toegegeven, niet van singles) stijgen. Door het kopieren komen mensen eerder in aanraking met bepaalde muziek en zijn ze sneller geneigd het te kopen. Waarom zou voor spellen niet iets dergelijks kunnen gelden? Spellen kunnen nu veel gemakkelijker bekend worden.
Met de media aandacht van tegenwoordig worden spellen al bekend hoor, kijk maar naar hype op hype op hype. Ik geef je gelijk in de opmerking dat niet iedereen die nu een spel kopieert het anders zou kopen, maar een substantieel deel wel. Kijk op de PC kan iedereen (zelfs een leek) een CD kopieren. Op consoles ligt die drempel stukken hoger, een topspel als Starcraft verkocht 6 miljoen exemplaren, een topspel op consoles ruim het dubbele. Dat die hogere verkopen voor 36% (aldus de ELSPA) te maken hebben met de hogere drempel voor het kopieren lijkt mij geen onredelijke gedachte.
Dat was geen bewering die deed alsof hij de feiten beschreef, maar een emotionele uitroep. Een significant verschil. ;)
:P
Ik vind dat een begrijpelijk standpunt, maar ik ben het er niet mee eens. Ik zie niet in wat er mis mee is, vanuit een moreel oogpunt, om een spel even 'uit te proberen' - onder de voorwaarde dat wanneer je het leuk vindt, je het ook echt gaat kopen. Zelfs aan dat laatste durf ik nu nog wel ene beetje te tornen, want spellen zijn belachelijk duur. Maak ze twee tot vier keer zo goedkoop, en dan vind ik dat je alles wat je meer dan 10 uur hebt gespeeld moet gaan kopen.
Ben je het er niet mee eens omdat je vind dat als je zelf niet eerst een spel een paar dagen kan spelen je misschien een miskoop doet, of gewoon omdat je net zoals al die andere hypocrieten te weinig geld hebt (er voor over hebt) ? Ja, ik noem dat hypocriet "het is zo duur dus ik kopieer het maar". Als je het niet kan betalen blijf er dan af, ga buiten voetballen ofzo, het is geen primaire levensbehoefte om ALLE spellen ZO SNEL MOGELIJK te hebben. Of neem een bijbaantje zodat je het wel kan betalen. Vergis je niet, ik vind spellen OOK duur, maar ik zet er gewoon geld voor opzij zodat ik zeg 1 keer per maand een nieuw spel kan halen. Ik heb toen ik nog een klein rudi'tje was ook maanden zakgeld opgespaard om Metal Gear 2: Solid Snake te kopen voor 9 tientjes, en dan heb ik het over 1990 (die is nu ruim het vierdubbele waard trouwens).

Maar goed, om ook nog eens iets ontopic te zeggen: ik ben heel benieuwd naar de nieuwe Starcraft. Als FPS had ik het geen goed idee gevonden, maar een 3rd person shooter (zeg MGS view) kan prima werken, en het Starcraft universum heerscht! Hopen dat er dan ook weer action figures op de markt komen, die van Starcraft waren niet meer te vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 13:09:

Hopen dat er dan ook weer action figures op de markt komen, die van Starcraft waren niet meer te vinden :(
Kijk es hier dan: $1.00 MINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROFL, precies wat ik dacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 14:05:
[...]

ROFL, precies wat ik dacht :P
Kan makkelijk hoor een paar maanden terug was er een Nintendo event waar je de demo van Metroid Prime kon spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 15:50

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 14:08:
[...]

Kan makkelijk hoor een paar maanden terug was er een Nintendo event waar je de demo van Metroid Prime kon spelen!
Dat klopt idd. Volgens mij zijn er zelfs tweakers die hem hebben gespeelt.

Ik vind dit een goeie zet van blizzard na wc3 is het misschien wel tijd om even geen rts/rpg uit te brengen. Daarbij lijkt de single player (believe me er komt een kei van een verhaal te hangen) me onwijs gaaf.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 10:50:
[...]

Ach kom op man, doe niet zo stressy.
Alsof Blizzard de PC gamer volledig in de steek laat.
Ze hebben je toch het pracchtige wc3 gebracht?
En ze zijn bezig met het ontwikkelen van SC2?
Wat zeik je dan, ik vind best dat die gasten wel wat voor andere consoles mogen ontwikkelen.
Ze laten ons echt niet in de steek, ze proberen gewoon een nieuw publiek aan te spreken.
Enig idee hoe lang Blizzard aan een game werkt?
Als ze bezig zijn met WoW en die console crap game duurt 't waarschijnlijk nog 5 jaar voor StarCraft 2 uitkomt.
Als ze die console crap schrappen kan ie er binnen 2-3 jaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord Daemon schreef op 20 september 2002 @ 12:49:

Ooit van een Demo gehoord? :)
Bij de DVD Zone (10 euro 50) zitten 25 demo's per maand en ook nog een flinke dosis plaatjes en reviews. Te duur? PC GamePlay? PC Gamer? Nog te duur? Download je de demo toch?

Of je een game 2 seconden gebruikt of 15 jaar: warez = illegaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 11:42:
[...]

Blizzard heeft 1 keer eerder z'n fan-community genaaid, toen ze met consolegames stopten. Na spellen als Rock & Roll Racing, Blackthorne en Lost Vikings stapten ze over op PC en hebben ze nooit meer iets gedaan voor de consoles. Nu maken ze eindelijk een nieuw consolespel, maar gaan ze ook door met PC development en sommige mensen in dit topic doen of de wereld vergaat. En dat het arrogant zou zijn om te verwachten dat de echte fan 'wel even een console koopt' slaat nog nergens op. Een groot gedeelte van de 'echte fans' zal reeds in het bezit zijn van een console (een echte gamer heeft ook een console imho en in Azie zijn er meer consolegamers dan PC gamers).
'Echte fans' hebben een console? Ja een nintendo 8 bit misschien omdat die vette spellen had en er toen nog geen fatsoenlijke pc's bestonden.
Waarom zou ik in godsnaam een console willen?
De spellen zijn een stuk duurder, de graphics zijn achterhaald, en de spellen zijn klote (imho). Ik houd alleen van RPG's / Strategy games / FPS en op consoles speel je alleen race games en blijhoofd adventures.

Mijn pc is heilig omdat ik hierop GOEDE spellen kan spelen.
Namelijk WarCraft 2/3, Diablo 1/2 en StarCraft.
De Blizzard fan heeft dus geen console nodig zou je denken..
Wel dus :|

Btw de fans die blizzard op console gebied heeft zijn denk ik op 1 hand te tellen en niet te vergelijken met de blizzard pc community. Daarom worden Blizzard fans over het algemeen genaaid dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ze zich liever bezighouden met het ontwikkelen van een Starcraft II in plaats van zo'n renegade cloon te fabriceren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 20 september 2002 @ 15:47:
[...]

Enig idee hoe lang Blizzard aan een game werkt?
Als ze bezig zijn met WoW en die console crap game duurt 't waarschijnlijk nog 5 jaar voor StarCraft 2 uitkomt.
Als ze die console crap schrappen kan ie er binnen 2-3 jaar zijn.

Blizzard werkt met 3 teams. Team 1 is bezig met afwerken van WC3. Team 2 is bezig met WoW. Team 3 werkt nu aan de console game.

Zodra Team 1 klaar is kunnen die aan SC2 beginnen maar ondanks dat duurt SC2 nog wel even: men wil nog niet. Het zal wel jaren duren maar dat komt niet omdat men met een console game start :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
god zeg, wat zitten mensen toch weer te huilen.
- Ga alleen zitten zeiken op de console als je er ooit een Shooter op gespeeld hebt. Ik heb HALO 2x uitgespeeld op de XBOX en het is fantastisch. Ongeevenaarde graphics op het moment en zeer lekkere besturing helemaal aan te passen voor elke gebruiker.
- Sommige mensen zitten Blizzard nu helemaal af te zeiken. Dat zijn dus echte nap-fans. Echte Blizzard-fans wensen hun geluk toe zodat ze ook op console-platform goede games kunnen gaan uitbrengen en ze laten al hun ECHTE fans echt niet in de steek hoor. Denk eens aan de Warcraft-serie, denk eens aan hoe vaak Starcraft momenteel nog superveel gespeeld wordt. je gaa Blizzard dan toch niet afzeiken! Je gaat b.v. John Carmack ook niet afzeiken van "Jemig wat duurt dat lang met Doom 3...wat een lul." Dat slaat evenmin nergens op.
- Blizzard is echt niet zo gek om de PC-community in de steek te laten. Je bent wel heel naief als je dat denkt, zie Lingod, die heeft tenminste research gedaan.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 15:55:

[...]

Blizzard werkt met 3 teams. Team 1 is bezig met afwerken van WC3. Team 2 is bezig met WoW. Team 3 werkt nu aan de console game.

Zodra Team 1 klaar is kunnen die aan SC2 beginnen maar ondanks dat duurt SC2 nog wel even: men wil nog niet. Het zal wel jaren duren maar dat komt niet omdat men met een console game start :)
Er is ook nog een team van 1 man, die werkt aan patch 1.10 van Diablo 2 ;) :+

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 20 september 2002 @ 15:53:
[...]

Ik houd alleen van RPG's / Strategy games / FPS en op consoles speel je alleen race games en blijhoofd adventures.

Btw de fans die blizzard op console gebied heeft zijn denk ik op 1 hand te tellen en niet te vergelijken met de blizzard pc community. Daarom worden Blizzard fans over het algemeen genaaid dus.
Mense, mense wat zijn we op Blizzard aan t zeiken zeg. Omdat ze een keer iets anders gaan uitbrengen dan een PC-game, is het hele bedrijf ineens kl*te? Vind ik een beetje radicaal.

Trouwens, jij zegt dat je van RPG's houdt, en dat je op je PC GOEDE spellen kan draaien. Ik noem voor bv. de PS2:

- GT3
- Final Fantasy X
- Devil May Cry
- THPS3
- etc.

Oke, op de console zijn RTS games meestal niet te spelen zonder een muis aan te sluiten, maar er zijn zat spellen die het waard zijn om een console voor te kopen.

Just my 0.02$

edit:

Shit, armageddon_2k1 was me voor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 16:02:
[...]

Mense, mense wat zijn we op Blizzard aan t zeiken zeg. Omdat ze een keer iets anders gaan uitbrengen dan een PC-game, is het hele bedrijf ineens kl*te? Vind ik een beetje radicaal.

Trouwens, jij zegt dat je van RPG's houdt, en dat je op je PC GOEDE spellen kan draaien. Ik noem voor bv. de PS2:

- GT3
- Final Fantasy X
- Devil May Cry
- THPS3
- etc.

Oke, op de console zijn RTS games meestal niet te spelen zonder een muis aan te sluiten, maar er zijn zat spellen die het waard zijn om een console voor te kopen.

Just my 0.02$

edit:
Shit, armageddon_2k1 was me voor. :P
GT3? vroem vroem no thx
FF heeft me nooit aangesproken
DMC 1 x gespeeld, gets really old real fast
THPS3.. ja eh.. skaten..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 15:55:

[...]

Ik bedoel meer dat er 3 jaar tussen de releases zit jah.
Ze kunnen misschien wel sneller maar dat doen ze gewoon niet.
Als ze die console zooi gaan releasen kan je nog wel even wachten op SC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopelijk snapt blizzard evenveel van consoles als van de pc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer hem maar niet over te halen,dat gaat nooit werken. Nja kennelijk komt er nu wel een game uit op een console die je graag wilt spelen,anders had je niet zo gereageerd! :D :D :D

Console zooi?Dat mag jij vinden maar ik ben na dit nieuws toch wel heel blij met mn cube hoor. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 16:12:
hopelijk snapt blizzard evenveel van consoles als van de pc..
Hopelijk stappen ze snel weer terug naar de PC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 16:13:
Probeer hem maar niet over te halen,dat gaat nooit werken. Nja kennelijk komt er nu wel een game uit op een console die je graag wilt spelen,anders had je niet zo gereageerd! :D :D :D

Console zooi?Dat mag jij vinden maar ik ben na dit nieuws toch wel heel blij met mn cube hoor. :D
Good for you. SCG zal ongetwijfeld een topper worden maar ik vind het niet zo fijn dat ik nu langer op SC2 moet wachten en een console moet aanschaffen om SCG te kunnen spelen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 20 september 2002 @ 16:19:
[...]

Good for you. SCG zal ongetwijfeld een topper worden maar ik vind het niet zo fijn dat ik nu langer op SC2 moet wachten en een console moet aanschaffen om SCG te kunnen spelen :|
Soms is dat het waard.

/me heeft een speciaal voor Halo een Xdoos gekocht. >:)
En later komt ie gewoon op de pc uit. 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALs er bijna geen Ghost games meer worden verkocht dan komt ie wel op de pc (denk ik).
Dan hebben ze geld verdient aan console gamerz en daarna aan pc gamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALs er bijna geen Ghost games meer worden verkocht dan komt ie wel op de pc (denk ik).
Dan hebben ze geld verdient aan console gamerz en daarna aan pc gamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je hoeft niet langer op SC2 te wachten... Zoals eerder gezegd is dat een compleet ander team die dat gaat maken.

Totdat ik het gespeeld heb ga ik niet zeggen of het goed of slecht is, maar ik ben wel blij dat het een keer vernieuwend is. (En kom nou niet met C&C renegade af, want dat was utter crap, net zoals de rest van de laatste Westwood releases) ;)

Dit is waarschijnlijk geen multiplayer game, net zoals Metal Gear Solid, dus hebben ze nog een extra reden om het niet op PC uit te brengen (enige wat de piraterij een beetje van Starcraft afhield was de mogelijkheid om op battle.net te spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 13:09:
Met de media aandacht van tegenwoordig worden spellen al bekend hoor, kijk maar naar hype op hype op hype. Ik geef je gelijk in de opmerking dat niet iedereen die nu een spel kopieert het anders zou kopen, maar een substantieel deel wel. Kijk op de PC kan iedereen (zelfs een leek) een CD kopieren. Op consoles ligt die drempel stukken hoger, een topspel als Starcraft verkocht 6 miljoen exemplaren, een topspel op consoles ruim het dubbele. Dat die hogere verkopen voor 36% (aldus de ELSPA) te maken hebben met de hogere drempel voor het kopieren lijkt mij geen onredelijke gedachte.
Relevante data: hoeveel PC-gamers zijn er, en hoeveel console gamers zijn er? Bedenk wel: iedereen die een console heeft, koopt daar meteen een paar spellen voor; anders heb je dat ding voor niets. Bij PCs geldt dat natuurlijk niet.
Ben je het er niet mee eens omdat je vind dat als je zelf niet eerst een spel een paar dagen kan spelen je misschien een miskoop doet,
Dat is de belangrijkste reden, inderdaad.
of gewoon omdat je net zoals al die andere hypocrieten te weinig geld hebt (er voor over hebt) ? Ja, ik noem dat hypocriet "het is zo duur dus ik kopieer het maar". Als je het niet kan betalen blijf er dan af, ga buiten voetballen ofzo, het is geen primaire levensbehoefte om ALLE spellen ZO SNEL MOGELIJK te hebben.
For your info: het aantal spellen dat ik tegenwoordig actief speel komt niet boven de 5 per jaar uit, als het dat al haalt. Het aantal spellen dat ik in totaal installeer zeker niet boven de 15. Voor een goede game ben ik best bereid om 50 euro te betalen. Echter, indien spellen goedkoper waren zou ik ook voor iets mindere games bereid zijn geld te betalen. Het is niet voor niets dat ik veel meer audio CDs heb dan games; die zijn een stuk goedkoper.

Ik ben het ook niet met je redenatie eens dat je iets wat je niet kan betalen ook maar niet moet willen, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik had ook graag een SC 2 gezien,maar hier ben ik ook blij mee.Jammer dat ze het niet naast elkaar kunnen ontwikkelen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 16:32:
[...]

Je hoeft niet langer op SC2 te wachten... Zoals eerder gezegd is dat een compleet ander team die dat gaat maken.
Tuurlijk wel, er zit altijd een paar jaar tussen Blizzard _releases_.
Wat denk je ? SCG komt uit en na 1 jaar SC2 ofzo?
Daar zit minstens 2-3 jaar tussen.. ze wachten gewoon tot de vorige amper meer verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 16:33:
[...]

Ik had ook graag een SC 2 gezien,maar hier ben ik ook blij mee.Jammer dat ze het niet naast elkaar kunnen ontwikkelen :|
Kan nie, dan krijgen we weer mensen die gaan zeuren dat er geen Diablo 3 uitkomt omdat heel Blizz bezig is met SC2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 20 september 2002 @ 15:53:
[...]

'Echte fans' hebben een console? Ja een nintendo 8 bit misschien omdat die vette spellen had en er toen nog geen fatsoenlijke pc's bestonden.
Waarom zou ik in godsnaam een console willen?
De spellen zijn een stuk duurder, de graphics zijn achterhaald, en de spellen zijn klote (imho). Ik houd alleen van RPG's / Strategy games / FPS en op consoles speel je alleen race games en blijhoofd adventures.

1. Ik zei niet 'echte fans hebben een console' ik zei 'een echte gamer heeft OOK een console'
2. Je houdt van RPG's? waarom heb je dan GEEN console? de PC RPG's zijn op 1 hand te tellen (en zeker de goede), en op de consoles zijn er ontelbare, ik noem maar wat:
- Suikoden 1, 2 en 3, Final fantasy 1 t/m 11, Wild Arms 1, 2 en 3, Breath of Fire 1 t/m 5, Grandia 1 en 2, Arc the Lad 1 en 2, Alundra, Legend of the Dragoon, Vagrant Story, Vay, Lost Kingdoms, Dark Chronicle, Growlanser 1 t/m 3, Skies of Arcadia, Xenosaga 1&2, Star Ocean 1 t/m 3, Zelda, Gladius, Project Ego (Fable), Rune 1&2, Shenmue 1&2, Dragon Quest 1 t/m 8 enz. enz. enz.

Het spijt me dat ik het zeg maar ik vind het echt een typische Fanboy reactie. Ik heb NIKS tegen PC's (behalve dan het instabiele van de krengen), speel elke dag Warcraft III, maar ook elke dag op m'n console (een PS2). Graphics achterhaald? Final fantasy X al eens bekeken? Wat je imho op consoles speelt: racegames (Project Gotham, GT3), sportspellen (ISS, Pes, Virtua Tennis), Beat 'em Ups (DOA, Tekken, Streetfighter, SoulCalibur), RPG's (zie boven). Wat je op een PC speelt: online games, RTS (Starcraft, Warcraft, C&C), FPS (UT2003, Moh:aa, CS) en dan heb je een overlap wat op allebei kan.

En dat spellen duurder zijn is een drogreden...om niet achterhaalde graphics te krijgen op de PC moet jij om de zoveel tijd een nieuwe grafische kaart kopen die 5 keer zoveel kost als 1 spel. Maar goed, blijkbaar zijn alle console spellen kutspellen, ook best, dan wordt SC: Ghost dus ook een kutspel, waar JIJ niks aan mist, dus waar maak je je druk om? :P
Lord Daemon schreef op 20 september 2002 @ 16:33:

Ik ben het ook niet met je redenatie eens dat je iets wat je niet kan betalen ook maar niet moet willen, maar goed.
Dan begrijp je mijn redenatie niet helemaal, wat dit is niet wat ik zeg. Iedereen wil wel dingen die hij/zij niet kan betalen, ik wil ook graag een heleboel extra synthesizers en een mooi huis. In dit geval is het zo dat je iets wat je graag wilt hebben maar (nog) niet kan betalen makkelijk illegaal kan krijgen, zodat je er geen moeite voor hoeft te doen om hetgeen je wil te verwezenlijken. En om dat nou als normaal te gaan beschouwen, daar pas ik voor. Ik zou me niet eens moeten hoeven verdedigen dat ik tegen illegale praktijken ben, maar daar draait het toch altijd op uit, beetje de omgekeerde wereld. Jij doet iets fout, ik zeg er iets van, en dan ben ik de zonderling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 20 september 2002 @ 16:37:
[...]

Tuurlijk wel, er zit altijd een paar jaar tussen Blizzard _releases_.
Wat denk je ? SCG komt uit en na 1 jaar SC2 ofzo?
Daar zit minstens 2-3 jaar tussen.. ze wachten gewoon tot de vorige amper meer verkoopt.
Jah, dat verklaard waarom DIT jaar Warcraft III uitkwam, en volgend jaar Starcraft Ghost (en heel waarschijnlijk OOK nog es World of Warcraft)... nee inderdaad daar zit minstens een paar jaar tussen :O :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Blizzard stelt hun spellen altijd uit. Volgens mij is er nog geeneen blizzard spel op tijd geweest :)
Dus als ze zeggen dat SCG volgend jaar komt en misschien ook WoW dan kan je er wel een jaartje bij optellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 20 september 2002 @ 17:16:
Blizzard stelt hun spellen altijd uit. Volgens mij is er nog geeneen blizzard spel op tijd geweest :)
Dus als ze zeggen dat SCG volgend jaar komt en misschien ook WoW dan kan je er wel een jaartje bij optellen.
Ze worden uitgesteld omdat er voor PC altijd eindeloze debug-sessies volgen na de gameplay testing. Een dergelijk probleem heb je dus niet op een Console, want als ie op 1tje werkt, dan werkt ie op allemaal :)
Bovendien is een single-player spel veeeeeeeel sneller te 'balanceren' dan een RTS met 4 verschillende rassen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nondeju waarom geen pc.. klojos daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 17:08:
Ik zou me niet eens moeten hoeven verdedigen dat ik tegen illegale praktijken ben, maar daar draait het toch altijd op uit, beetje de omgekeerde wereld. Jij doet iets fout, ik zeg er iets van, en dan ben ik de zonderling.
'Illegaal' en 'moreel verwerpelijk' zijn niet identiek. Ik ben hier heus niet om alle illegale praktijken goed te praten, want een (groot) deel daarvan zijn wel moreel verwerpelijk; maar imho is er een manier om van het illegale circuit gebruik te maken die dat niet is.

Dat is weldegelijk iets waar je discussie over kunt voeren; het is verre van algemeen geaccepteerd dat 'legaal' en 'moreel goed' hetzelfde betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord Daemon schreef op 20 september 2002 @ 17:56:

[...]
'Illegaal' en 'moreel verwerpelijk' zijn niet identiek. Ik ben hier heus niet om alle illegale praktijken goed te praten, want een (groot) deel daarvan zijn wel moreel verwerpelijk; maar imho is er een manier om van het illegale circuit gebruik te maken die dat niet is.

Dat is weldegelijk iets waar je discussie over kunt voeren; het is verre van algemeen geaccepteerd dat 'legaal' en 'moreel goed' hetzelfde betekenen.
Laten we dat dan een keer doen in een topic wat daar over gaat (of ICQ/mail/IRC), en niet hier. Lijkt me zeker interessant, maar dit gaat uitdraaien op een off-topic discussie.

Verwijderd

G*dverd*mme nog steeds geen sc2?!?!!?! idd wel een beetje naaierij hadden ze niet van te voren aan kunnen kondigen dat het een console game werd?? iedereen lekker maken en dan een console game maken :(. beetje matig!!!

Verwijderd

Ik vind 't afzetterij, ze hadden beter SC 2 kunnen bouwen .. zitten meer mensen op te w88 dan de zoveelste fps :Z

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:02

admiral866

The King Personality Disorder

hier staat een trailer/filmpje van SC:Ghost. Ik ben em net aan het downloaden, dus kan er nog niets over zeggen :P.

Heb em inmiddels gezien, maar valt vrij weinig te zien. Goed het is at least iets :)

[ Voor 0% gewijzigd door admiral866 op 21-09-2002 13:02 . Reden: filmpje gezien ]

• Hahn
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 12:35:
Ik vind 't afzetterij, ze hadden beter SC 2 kunnen bouwen .. zitten meer mensen op te w88 dan de zoveelste fps :Z
Het is geen FPS!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Geen FPS? Noem mij gek, maar een game waarbij je vanuit first-person perspectief speelt en gasten moet dood schieten is toch een FPS?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 11:01:
G*dverd*mme nog steeds geen sc2?!?!!?! idd wel een beetje naaierij hadden ze niet van te voren aan kunnen kondigen dat het een console game werd?? iedereen lekker maken en dan een console game maken :(. beetje matig!!!
Naaierij? Van te voren aankondigen dat het een console game wordt? Dat jij allerlei verwachtingen had kan ik best begrijpen, maar als het dan niet precies is wat je gehoopt had vind ik het een beetje flauw om dan gelijk dat soort singen te gaan zeggen. Wees blij dat Blizzard zo veel games voor zo veel mensen maakt! Ik weet zeker dat er ook vele mensen het wel te gek vinden dat er een mooie console actie game van ze uit gaat komen. De PC RTS fans hebben net hun portie gehad met War3 dus godverdomme roepen omdat het geen SC2 is, is echt wel wat matiger imo.
Ik las wel meer van dat soort reacties in dit topic..Blizzard dingen gaan verwijten omdat er aan "jouw" verwachtingen niet voldaan wordt..
Man, ze zijn een van de beste game-makers op aarde wees blij!

• Shagura
  • Laatst online: 25-09 06:34
Lord Daemon schreef op 21 september 2002 @ 12:47:

[...]
Geen FPS? Noem mij gek, maar een game waarbij je vanuit first-person perspectief speelt en gasten moet dood schieten is toch een FPS?
Waar staat dan dat het first person is :?

Verder ben ik geloof ik de enige die wel blij is met de aankondiging en wil ik als 100ste persoon ook nog even zeggen dat Blizzard 'de pc community niet verlaten heeft' en dat ik het een beetje hypocriet vind om te denken dat Blizzard alleen voor de pc is, omdat consoles veel andere voordelen biedt. B)

• We Are Borg
  • Laatst online: 21:37

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
* We Are Borg pakt zijn star craft cd's erbij. Toen ik het woord "StarCraft" zag hoopte ik op Starcraft 2 stategy. Maar helaas, het zal wel nooit komen ;( Speel Starcraft nog elke dag

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Tjonge jonge wat is iedereen hier paranoia bezig over blizzard en wat voor spellen er wel en niet komen. Lees gewoon eens rustig de press release en faq door op de blizzard site
www.blizzard.com/ghost

En StarCraft 2 komt zeker wel dus :)

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Verwijderd

Lord Daemon schreef op 21 september 2002 @ 12:47:

[...]
Je speelt vanuit 3rd person perspective... DAAROM is het geen FPS :P (a la metal gear solid dus)

En dat soort spellen zijn wel uitermate geschikt te spelen op consoles :)

Verwijderd

We Are Borg schreef op 21 september 2002 @ 14:11:
* We Are Borg pakt zijn star craft cd's erbij. Toen ik het woord "StarCraft" zag hoopte ik op Starcraft 2 stategy. Maar helaas, het zal wel nooit komen ;( Speel Starcraft nog elke dag
Depri dag?
SC2 is allang aangekondigd hoor.

Verwijderd

The game is visually impressive on both Xbox and Gamecube (we saw the former yesterday and the latter today -- no PS2 version on display as yet), with very little to mark one version as superior. The Xbox version may have just slightly nicer textures in a few spots, but it's further along in development, with extra interface features that haven't been implemented in the GCN version yet. In either case, the environments are definitely touched with that odd StarCraft mix of dark future and dry humor. The Marine base has several in-jokes and other bits of architecture designed to add personality, like a rec-room with arcade games and weird warning signs on the walls. Most of them are references to "misting," the means by which the Marines vent their suits' sanitation systems -- you can probably come up with the punch lines on your own.
stukje van IGN... hij komt dus wel degelijk ook voor de gamecube :)

• Chopper_Rob
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 14:31
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 15:16:
[...]

Depri dag?
Cool dat wist ik niet :D . Is er ook al bekend wanneer die ongeveer gaat komen?

https://drinkwaterpunten.nl

Verwijderd

Nog maar een keer dan:

Paar artwork plaatjes van SC Ghost:

Afbeeldingslocatie: http://www.gameforms.com/games/ps2/scghost/media/media4/01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameforms.com/games/ps2/scghost/media/media4/02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameforms.com/games/ps2/scghost/media/media4/03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameforms.com/games/ps2/scghost/media/media4/04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameforms.com/games/ps2/scghost/media/media2/05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameforms.com/games/ps2/scghost/media/media2/03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameforms.com/games/ps2/scghost/media/media3/03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameforms.com/games/ps2/scghost/media/media2/02.jpg

:9~

PC gamers weten niet wat ze missen :P ;)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 15:08:
Je speelt vanuit 3rd person perspective... DAAROM is het geen FPS :P (a la metal gear solid dus)
O, ok. :P

Een TPS dus. *D

• buzz
  • Laatst online: 19:54
Mwah dan is het meer een action strategy want de nadruk ligt meer op het uitschakelen als handeling ipv het schieten.

• We Are Borg
  • Laatst online: 21:37

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 15:16:
[...]

Depri dag?
Depri.....Nee man :P

Maar goed, ik dacht dat het verzonnen bleek te zijn en dat blizzard zei dat het niet zou komen

• Shagura
  • Laatst online: 25-09 06:34
Blizzard gaat nog wel SC2 maken, maar wanneer is de vraag.

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 12:21

daaf258

For Aiur

Hmmz ik had ook op sc2 gehoopt. Maar ja Blizzard wil iets anders. Hun vrije keuze. Dus om nu geljk Blizzard af te zeiken dat ze hun fans zouden "naaien" is bullshit.
Als iemand niet doet wat je van hem verwacht zit ie je dan gelijk te naaien?

Maar SC ghost dus voor de console. Lijkt me een goed en leuk spel. Maar ik ga er geen console voor kopen. Ook al is het spel nog zo goed. Zo had ik voor tekken ook een playstation kunnen kopen. Of voor Zelda een n64.

Ik wacht netjes op WoW, SC2 en Diablo3. Whenever they might come.

- specs - audioscrobbler -

• buzz
pecies en daarbij er zijn nog wel meer leuke spelletjes hoor :D

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:55
Leuk dat Blizzard dit nu eens probeert.
Hopelijk komt de game ook op de Xbox uit.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Hahn
Ik heb bijna altijd gelijk :+

Verwijderd

Wel slim van Blizzard. Ik bedoel, wie zit er nou te w88 op een WarcCraft4 een Diablo4 of een Starcraft3? na Diablo 3 (Diablo kan zeker nog beter) en StarCraft2(min of meer al aangekondigd) zijn de troeven van blizzard op de pc game industrie op, om te overleven gaan ze nu alvast experimenteren op de console markt. Ik hoop dat dit flopt en dat ze nieuwe pc games moeten verzinnen. Want elk spel dat uitkomt van Blizzard is een pareltje.

• Hahn
Het is inderdaad wel slim om nu even een nieuwe kant op te gaan, zodat mensen nog meer smachten naar Starcraft 2 :P
Maar ik hoop niet dat ie flopt, ik hoop dat als ie goed is dat Ghost 'gewoon' ook op de PC komt :)

• daaf258

daaf258

For Aiur

MaRc0 schreef op 21 september 2002 @ 20:22:
Maar ik hoop niet dat ie flopt, ik hoop dat als ie goed is dat Ghost 'gewoon' ook op de PC komt :)
Idd mee eens. Ik wens Blizzard alle geluk van de wereld met hun console project. En ik hoop dat pc-gamers er ook van mogen genieten. Ook al wordt dat wat later dan.
En zo niet dan pech.

• Hahn
daaf258 schreef op 21 september 2002 @ 20:24:
[...]

Idd mee eens. Ik wens Blizzard alle geluk van de wereld met hun console project. En ik hoop dat pc-gamers er ook van mogen genieten. Ook al wordt dat wat later dan.
En zo niet dan pech.
We zijn wel gewend om op Blizzard games te wachten :P

Verwijderd

tegevaller :(

SC 1 rulede zeer hard. Diablo II was ook vet. Dus ik had op een vervolg van een van die 2 gehoopt.

Nu komen ze met een shooter... Kan toch nooit tegen CS of Quake op. En nog wel op een console :r , daar hou ik al helemaal nie van en ik heb nie zo'n ding.

Jammer...

• Hahn
• Het is geen rasechte shooter
• Dit soort games kunnen best wel op de console
• Het is niet de bedoeling om de strijd aan te gaan met CS of Quake!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 23:32:

Nu komen ze met een shooter... Kan toch nooit tegen CS of Quake op. En nog wel op een console :r , daar hou ik al helemaal nie van en ik heb nie zo'n ding.

Jammer...
Voor de zoveelste keer: GHOST IS GEEN FPS ZOALS QUAKE EN CS!! Tis gewoon zoiets als de metal gear solid games.Sneaky kills maken en dat soort dingen. En CS op een console? Geloof je het zelf? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaf258

daaf258

For Aiur

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 00:48:
[...]
Voor de zoveelste keer: GHOST IS GEEN FPS ZOALS QUAKE EN CS!! Tis gewoon zoiets als de metal gear solid games.Sneaky kills maken en dat soort dingen. En CS op een console? Geloof je het zelf?
Idd ik word een beetje moe van die gasten die commentaar op console-spellen gaan leveren vanuit een computergames perspectief. Das niet de bedoeling. Console en PC-games zijn 2 verschillende dingen (op een paar uitzonderingen na).
Tekken op pc is niet leuk. En starcraft op N64 is niet leuk. Zo hou die dingen uitmekaar.
Ik koop geen console omdat 90% van de games mij niet aanspreekt. Maar nu er een game komt die ik wel leuk vind ga ik geen console kopen.
PC games daarentegen vind ik leuker. En daar houd ik het voorlopig bij. Als het ooit zo mag zijn dat ik console games leuker vind dan pc games koop ik wel een console.
Leuk dat de console gamers nu ook met de wondere wereld die starcraft heet in aanraking mogen komen. Meer niet, niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja ik had soieso nie op een MGS look-a-like zitten wachten.

En consoles vind ik saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 00:48:
[...]

En CS op een console? Geloof je het zelf? 8)7
ik zou toch een keer wat beter opletten wat er langs komt bij de reviews. Halflife quake en UT zijn al op console te spelen, CS komt er ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BuzzerCrAsH schreef op 22 september 2002 @ 13:14:
[...]

ik zou toch een keer wat beter opletten wat er langs komt bij de reviews. Halflife quake en UT zijn al op console te spelen, CS komt er ook aan.
Ik zou toch even beter lezen wat ik zeg.CS is er nog niet op de consoles en gaat hoogstwaarschijnlijk ook niet komen (of het moet die gare condition zero zijn maar dat lijkt me dus helemaal nix).Natuurlijk weet ik dat quake II(psx),UT(ps2) en HL(ps2) zij uitgekomen.Daarom stip ik ook CS aan.Maar de populariteit van die games komt voornamelijk door de multiplay en die is dus bagger op de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 12-10 18:53

NoTimeRemains

I know

die sniping postition is zeer zeer geil en ook hoe ze die marine/bat afmaakt ziet er zeer goed uit! i love al these sneaky games!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daaf258 schreef op 22 september 2002 @ 01:03:
[...]

Leuk dat de console gamers nu ook met de wondere wereld die starcraft heet in aanraking mogen komen. Meer niet, niet minder.
Ik denk dat het gros consolegamers ook wel PC spellen speelt hoor :) Als ik naar mezelf kijk tenminste wel. Speel starcraft al sinds ie uitkwam en tot Warcraft III uitkwam speelde ik hem elke dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:52

Wom

Groot gerucht betreffende SC Ghost.
StarCraft: Ghost - Only on Xbox?
What began as inside gossip among gaming publications and their pals, has turned into a full-blown tsunami of speculation. Still not shown on any other platform besides the Xbox when demoed to gaming magazines or at trade shows, the Blizzard-produced action/adventure title based on its most popular universe seems to be headed in the direction of the big green M. Especially considering its graphics engine -- can the other systems produce those kind of visuals?

From what we've learned, the chances of Ghost going Xbox-exclusive are pretty good. While the worst-case scenario could see an expected three-month window for Xbox owners over the other consoles, our pals "in the know" are maintaining that StarCraft will appear on only one system in 2004, and we'll give you one guess as to which one it is.

Bron: IGN
Ikzelf zie het nog niet gebeuren eerlijk gezegd, want anders zou de keuze om SC Ghost voor de consoles uit te brengen een beetje een rare zijn als je Xbox only gaat.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Pagina: 1 2 Laatste