Toon posts:

Asus v3800 problemen bij DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij de computer van een kennis van me geeft de videokaart een probleem, het gaat om een asus v3800.

De comp draait XP, de goeie en nieuwste drivers zijn geinstalleerd. Het rare is dat in de Device Manager de kaart aangeeft dat ie uitgeschakeld is. (met een geel uitroeptekentje) maar hij kan wel alle resoluties en kleurendieptes aan.

Bij het draaien van een DVD zegt het dvd-programma "Error code F6F00018 The current display mode is not supported" en zegt dat ik de resolutie moet verlagen (*staat op 1024x768*) dat vond ik raar maar wel geprobeerd... maar zelfs op 640x480 16 kleuren blijft hij hetzelfde zeggen

kent iemand dit probleem?!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Probeer eens andere DVD-programma's zoals Power-DVD of WinDVD ofzo....

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

• SnicK_v_r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 07:05

SnicK_v_r

Zero

probeer de videokaart eens helemaal te uninstallen, dan en als standaard videoadapter installeren, comp opnieuw opstarten en dan de drivers nog eens installeren

misschien dat dat werkt

FFXIV-id: Sarah Kindred, FC: League of the Damned <DAMN>, Zodiark

Verwijderd

welke drivers draai je ? tussen de drivers van asus en Nvidia zit een verschil ....

• JamesTiberius
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-03-2006

JamesTiberius

Feel the magic

Ik gebruik zelf de v3800 onder windows xp met de nvidia 30.nogwat drivers. Uninstall je drivers eens en probeer deze dan eens.

http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_30.82

I laugh in the face of danger ... ... then I hide and wait until it goes away -

Verwijderd

Topicstarter
ik draai die nvidea drivers al...... heb ook de zooi al 2 maal opnieuw geinstalleerd.... ook al fysiek dat ding opnieuw ingeplugt enzo..... ik ga powerdvd idd nog ff proberen, had ik zelf aan moeten denken.

• Carp_Hunter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:56

Carp_Hunter

aka KiLLsLesS

Ik heb dezelfde kaart gehad. Mij ervaring is dat je het beste de ietwat oudere drivers kunt installen (21.81 of de 28.32). Die nieuwe drivers voegen nix meer toe aan de TNT2 chipset.

-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server

Verwijderd

Topicstarter
Ook met de oude drivers geeft ie het zelfde probleem......

ik heb nu zowel PowerDVD als AsusDVD 2000 als Windows Media Player geprobeerd en allemaal zeggen ze hetzelfde...... (error 10 device can not start) ook wederom geprobeerd de videokaart opnieuw te installen.... geen succes.....

iemand nog andere ideeën?

[edit: typefoutjes weggehaald]
Pagina: 1