Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Heeft iemand U4E mod voor UT gespeeld?

Pagina: 1
Acties:

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Hij's namelijk vet lachen. Vette überwapens zoals BFG 20000 en Quantum Singularity Generator en vette nieuwe classes zoals Demon en Alien en ook Grim Reaper >:) En er zijn zombies. Ja, het was de 28 MB dowload waard, en dat met een gewone 56K modem :)

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik vond er maar weinig aan. Dat wordt gewoon verder Strikeforcen..

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-11 13:00

johnwoo

3S-GTE

Mwah, ik von hem niet zo geweldig, heb m er maar weer afgegooid...
Doe mij maar Tactical Ops :9, ze moeten alleen snel die vette nieuwe wapens erin gooien

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Tactical ops heeft nog steeds dat arcadeachtige, met de nieuwe 1.5/1.6 nog meer. De levels zijn ook een grote kermis geworden met al die kleurtjes, ik vind 'm minder geworden qua speelplezier dan 1.4. Hoezo domme bots?!:(

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 08:32

Gallus

Cheesy

Ik vind juist dat TO 1.5/1.6 er schitterend uit ziet. En al waren het perfecte bots, dan zou ik ze nog niet gebruiken :)

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Het ziet er mooi uit (afgezien van dat kleuren gedoe), maar de playability vind ik dus niets.. Dit kan tegen echte tegenstanders natuurlijk beter zijn, maar vergeleken met strikeforce vind ik het niet zo leuk. Strikeforce loopt veel sneller, is veel dodelijker, kortom echter.
Pagina: 1