Hoe heet dit ruimte spel?

Pagina: 1
Acties:

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een oud spelletje, ben alleen de naam ervan kwijt. Het was een spel dat je met zn 2en op 1 pc kon spelen, en in totaal niet groter was dan 4 diskettes dacht ik.. je hebt een ruimte schip (dat is ook zegmaar de cursor, dus als je naar andere plek van map wil moet je er met je schip heen en kan jedoor andere worde neergeschote) en een planeet. je kunt andere planeten innemen door er mensen heen te transporteren. en je kan je eigen planeet upgraden met satelietjes (als verdediging, max 4 per planeet) en je kan andere schepen bouwen. Tis vrij simpel spelletje mar wel gienig als je niet zo veel tijd hebt.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2002 07:45 ]

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:14
Iets met Orion.. kan ik me vaag herinneren?

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

• robbertb
  • Niet online
Wasp schreef op 20 september 2002 @ 00:05:
Iets met Orion.. kan ik me vaag herinneren?
nee dat is een ander spel en is ook niet zo klein :) en orion is turn based.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-01 18:10
Weet je zeker dat het niet Masters of Orion is? Dat is namelijk ongeveer even groot als 4 diskettes, en turn-based (dacht ik)

Afbeeldingslocatie: http://www.jonsullivan.com/misc/gifs/orion3-bg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jonsullivan.com/misc/gifs/orion4-bg.jpg

There is no magic.

• robbertb
  • Niet online
The Will schreef op 20 September 2002 @ 00:14:
Weet je zeker dat het niet Masters of Orion is? Dat is namelijk ongeveer even groot als 4 diskettes, en turn-based (dacht ik)

[afbeelding]

[afbeelding]
Ja dat weet ik zeker :) dat vond ik ook wel leuk spel maar zoek die ander. en het lijkt inderdaad kwa beschrijving wel op orion. Orion2 is veel groter, vandaar de verwarring. Daarnaast dat spel wat ik bedoel is dus realtime, niet turnbased. en je kan het splitscreen spelen

Verwijderd

OMG, Orion idd, ik heb zoveel MOO2 gespeeld dat ik MOO helemaal vergeten was, zie nu pas wat voor "jeugdsentiment" dat opbrengt ;)

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:12

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Ascendancy is ook zo'n klassieker

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Ugh, ik weet welk spel je bedoelt, maar de naam is me typisch genoeg even ontglipt. :X

offtopic:
beta-test voor het derde MoO deel is geopend (helaasch alleen toegankelijk voor inwoners van sombreroland en alles wat daarboven ligt, maar toch een linkje naar de contestpagina omdat er wat retestrakke ingame shots op staan).

Verwijderd

Het vragen naar downloads doen we niet aan ;)

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

Hij bedoelt waarschijnlijk: Space Federation (a.k.a. Star Reach)
echt een onderschatte klassieker naar mijn mening.

hoe kan je eigenlijk op MOO komen terwijl hij duidelijk zegt dat je het met zijn 2en kan spelen ? :P

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• robbertb
  • Niet online
knightofn1 schreef op 20 september 2002 @ 08:15:
Hij bedoelt waarschijnlijk: Space Federation (a.k.a. Star Reach)
echt een onderschatte klassieker naar mijn mening.

hoe kan je eigenlijk op MOO komen terwijl hij duidelijk zegt dat je het met zijn 2en kan spelen ? :P
jaaaa dat is em, Star Reach!! thanx :) :)
Pagina: 1