Hoi,
Ik wil graag webalizer installeren onder Red Hat 7.2. Tijdens ./configure gaat alles oke, daarna type ik in make en krijg ik onerstaande melding:
make install werkt dus ook niet nu.. Ik kan nergens vinden waar dit probleem mee te maken heeft. Ik heb nies speciaals aan de configuratie van Red Hat gedaan. Weet iemand wat deze errors betekenen en hoe ik ze oplos?
Ik wil graag webalizer installeren onder Red Hat 7.2. Tijdens ./configure gaat alles oke, daarna type ik in make en krijg ik onerstaande melding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| [root@localhost webalizer]# make gcc -o webalizer webalizer.o hashtab.o linklist.o preserve.o parser.o output.o dns_resolv.o graphs.o -lgd -lpng -lz -lm webalizer.o: In function `main': webalizer.o(.text+0x999): undefined reference to `dns_resolver' webalizer.o(.text+0x9ae): undefined reference to `dns_resolver' webalizer.o(.text+0xa2b): undefined reference to `open_cache' webalizer.o(.text+0xa3f): undefined reference to `dns_db' webalizer.o(.text+0x1891): undefined reference to `dns_db' webalizer.o(.text+0x18b5): undefined reference to `resolve_dns' webalizer.o(.text+0x269a): undefined reference to `dns_db' webalizer.o(.text+0x26a3): undefined reference to `close_cache' collect2: ld returned 1 exit status make: *** [webalizer] Error 1 |
make install werkt dus ook niet nu.. Ik kan nergens vinden waar dit probleem mee te maken heeft. Ik heb nies speciaals aan de configuratie van Red Hat gedaan. Weet iemand wat deze errors betekenen en hoe ik ze oplos?