Rekening GF4 MX440 (Abit Siluro)

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:59

jotheman

Was like that when I got here!

Topicstarter
Hey, ik heb een GF4MX440 van de Abit, en die is kapot gegaan door blixem inslag. Nou kan ik 'm laten repareren door Abit, maar aangezien ik 'm 2e hands heb overgenomen (serieus! nix illegaals) heb ik er geen rekening bij gekregen.
Om 'm bij Abit te laten repareren kost 15€ als je een rekening kan laten zien en 50€ als je dat niet kan. Nou heb ik eerst dus flink zitten balen en toen besloot ik deze post te zetten of iemand misschien zijn rekening voor me zou willen scannen zodat ik hem kan printen en 35€ uit kan sparen...
Volgens mij moet dit kunnen aangezien het echt legaal is en 't voor een goede zaak is. Dus nu hoop ik dat iemand die moeite voor me zou willen doen.
Alvast hartelijk bedankt!

I see dead pixels...

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

oh nee merken ze niet een geprinte bon uit een deskjet......

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:59

jotheman

Was like that when I got here!

Topicstarter
nAFutro schreef op 19 september 2002 @ 23:22:
oh nee merken ze niet een geprinte bon uit een deskjet......
Nou nee daar gaat 't me neit om, volgens mij is 't meer dat ze iets hebben waarop ze kunnen zien dat ie legaal en normaal gekocht is...
Anders kan ik altijd zeggen dat dit 'n scannetje of kopietje is van 't origineel, en aangezien er 100.000 pc-winkels zijn zullen ze 't heus niet per kaart gaan verifiëren denk ik...
En anders heb ik pech :)

I see dead pixels...

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 20:46
dnek dat het door de mand gaat vallen aangezien op de bon toch een serie nummer staat ???
of vergis ik me nu een beetje met wat anders.

in iedergeval als ze controleren heeft die andere persoon ineens geen gerantie meer want tja dat nummer op die bon is all een keer langs geweest.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Wie zegt dat het zonder rekening duurder wordt, abit zelf of de winkel die dit in behandeling neemt (als die er is?)

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit lijkt erg op illegale praktijken, en dat is zeker niet de bedoeling.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.