[ps] transparante pixels (verduidelijkt)

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• ddtommie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-01 12:03
ik ben geen debiel met photoshop hoor ik snap heus wel dat je een layer eronder kan vullen met de kleur die je wilt en dan mergen, maar ik bedoel dit:
ik wil de transparantie-waarde van een pixel veranderen, er hangt toch gewoon een kleurcode aan vast? als ik een mask op mijn layer zet, en ik ga daar aan sleutelen verandert de transparantie van mijn pixel niet.....

en als m'n topic nou weer dichtgaat vertrek ik wel weer van dit forum, kan niet eens normaal reageren op mijn eigen topic

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
wat dacht je van een mask maken en die dan toepassen? apply_mask in parse-taal gezegd ;)

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
en met zo'n attitude kom je niet ver. Tabee dus waarschijnlijk.

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
hmz... aggressief... 'k ga toch maar niet helpen...

sorryhoor, maar dit vinnik ook fout...

Verwijderd

Als je topic in eerste instantie niet goed was, dan had je er iets meer tijd aan moeten besteden om het duidelijk te maken.
Opnieuw een topic openen na een slotje is trouwens niet echt gewenst.
Zeker niet als het op deze toon moet. :)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 22:32
Klagen over slotjes en dergelijke kan in Lieve Adjes

Uit de W&G FAQ:

Hoe krijg ik dit effect?
Hierover zijn vele topics te vinden met de search. En als het daar niet in staat kun je voor de verandering eens in de handleiding van je programma kijken. Ook zijn hier vele tutorialsites over, en die zijn met zoekmachines als www.google.com goed te vinden. Mocht je er dan nog niet uitkomen dan is je vraag meer dan welkom, aangezien het dan vast een interessant onderwerp is.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.