[php]Vaaag probleem met GD

Pagina: 1
Acties:

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:38

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Topicstarter
Naja, ff samengevat:

Ik heb 2 functies, die onder elkaar gebruikt worden in een 'for' loop:

imagefilledrectangle ($image, 40+(4*$i), 8, 44+(4*$i), 8-$array_draw[$i], $kleur[$i]);
imagerectangle ($image, 40+(4*$i), 8, 44+(4*$i), 8-$array_draw[$i], $zwart);

Ene tekent dus een gevuld rechthoekie en de andere gooid er een zwarte rand omheen. Alleen wil die bovenste functie niks doen.....maf! Als ik $kleur[$i] in de onderste functie als kleur gebruik werkt die nog steeds dus aan dat ligt het denk ik niet.

Via php.net kon ik ook niks vinden over iets wat hiermee te maken zou kunnen hebben.

Nog iets, de imagefilledrectangle gebruik ik ergens anders in het progje ook en daar werkt ie wel.....

Ohhi - Familie foto's delen via een europees prive sociaal netwerk - Blubhub - IOS app om je aquarium bij te houden

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Note uit PHP-manual: While imagerectangle will allow you to use a different order of your coordinates (such as bottom-left to upper-right), imagefilledrectangle will only work correctly if you use top-left to bottom-right as indicated in the docs.
Wat moet ik hier nog aan toevoegen? Zorg dat geldt Y1 < Y2...

This can no longer be ignored.

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:38

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Topicstarter
Erik Jan schreef op 19 september 2002 @ 23:08:
[...]

Wat moet ik hier nog aan toevoegen? Zorg dat geldt Y1 < Y2...
8)7 Damn, wat heb ik gedronken vandaag. Ik had dat dus ook gelezen en gechecked maar niet goed. Na een nieuwe check was het een kwestie van 2 coordinaatjes omdraaien en hij werkte.... _/-\o_

Ohhi - Familie foto's delen via een europees prive sociaal netwerk - Blubhub - IOS app om je aquarium bij te houden