Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand ervaring met het unlocken van een O2 xda , ik krijg er eentje maar wil mijn BEN sim erin hebben. Laat eens horen mensen!

mvg

Verwijderd

Dat mag je hier niet vragen lieve jongen :)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 22:25:
Dat mag je hier niet vragen lieve jongen :)
Ik heb zojuist een SM-metje geplaatst met -ontschreeuw-melding. Tevens schoot ook jouw opmerking door m'n hoofd (zie topic in SM).... alleen klopt dat dus volgens mij niet...

Ik meen me te herinneren dat er een rechtzaak is geweest over dat unlocken; uitgever van het toestel klaagde een gebruiker aan die ge-unlocked had... uitspraak was (voor zover ik me kan herinneren) dat het LOCKEN juist illegaal was... :+

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-01 16:11
ethisch blijft het onverantwoord, dus ksst! :P

Verwijderd

Hij mag toch vragen of het mogelijk is, zolang ie voor de rest maar niet naar linkjes gaat vragen ofzo.

Verwijderd

wfvn schreef op 19 september 2002 @ 22:27:
[...]

Ik heb zojuist een SM-metje geplaatst met -ontschreeuw-melding. Tevens schoot ook jouw opmerking door m'n hoofd (zie topic in SM).... alleen klopt dat dus volgens mij niet...

Ik meen me te herinneren dat er een rechtzaak is geweest over dat unlocken; uitgever van het toestel klaagde een gebruiker aan die ge-unlocked had... uitspraak was (voor zover ik me kan herinneren) dat het LOCKEN juist illegaal was... :+
Oeps, ik heb daarboven een slotje voor deze gevraagd :X

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 01:13
Kijk effe op http://telecom.pagina.nl/

Maar pas wel op want ik had m'n c25 ook bijna genekt met zo een geintje. Gelukkig heb ik een handige collega :z

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
heeft iemand ervaring met het unlocken van een O2 xda
Is heel makkelijk:
Alle toestellen die O2 aanbiedt zijn gelockt. Het is mogelijk om de SIM-lock op je toestel vrij te geven; daarvoor dien je telefonisch contact op te nemen met de klantenservice via telefoonnummer 0900-120 1200 of met je mobiele telefoon via 1200.

Unlocken bij O2 na één jaar is gratis, unlocken binnen één jaar na aankoop kost €160,87. Ook als je na de abonnementsperiode jouw telefoon gratis wilt unlocken, kun je dat nu al aangeven op 0900-120 1200.
:)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 22:30:
Hij mag toch vragen of het mogelijk is, zolang ie voor de rest maar niet naar linkjes gaat vragen ofzo.

Dat vraagt hij niet. Hij vraagt hoe het moet.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• kmf
  • Niet online

kmf

1: niet juiste forum
2: nog steeds niet mogelijk volgens FAQ. (think: actie zelf is misschien legaal, methoden niet.
3: goede antwoord is door ironx gegeven

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• kmf
  • Niet online

kmf

En
Quote uit IT-faq
De rechter heeft besloten dat het unlocken deels toegestaan is. Het houdt in dat je de telefoon mag unlocken mits je via de datakabel de unlockcode berekend. De tweede manier, via flashsoftware de telefoon unlocken is niet toegestaan. Je verwijdert namelijk een gedeelte van de bestaande software en dit mag niet in verband met auteursrechten.

Voor de crew is het echter onmogelijk te controleren of unlocksoftware via de flashmethode werkt of op de legale manier namelijk via het berekenen van de unlockcode.
Omdat de crew niet de testmogelijkheden heeft is er binnen Internet & Telefonie besloten het unlocken als vanouds niet toe te laten.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.