ja ik ben best wel pissed:
ik was van plan om vandaag die schitterende Xaser 5000 te gaan halen. In de school banken kon ik de druk niet meer aan en spijbelde een uur om naar de shop te gaan. wat schetst mijn verbazing toen ik aankwam... het op het plaatje zo mooi fel rode X'je is donkerrood! lekker is dat
ik een uur corvee en geen Xaser.
boeiend denken jullie
nouja ik wou dus ff weten of dat bij jullie ook zo is of dat ik gewoon een rare versie tezien heb gekregen?
(ja het is een beetje ongebruikelijk topic maar moest het even kwijt)
als er mensen zijn die ook die donkerroode tezien hebben gekregen zeg het ff want dan ga ik niet naar andere shops zoeken om te kijken of hij daar wel rood is.
(heb geen auto/scooter en fietsen is zo ver
)
ik was van plan om vandaag die schitterende Xaser 5000 te gaan halen. In de school banken kon ik de druk niet meer aan en spijbelde een uur om naar de shop te gaan. wat schetst mijn verbazing toen ik aankwam... het op het plaatje zo mooi fel rode X'je is donkerrood! lekker is dat
boeiend denken jullie
(ja het is een beetje ongebruikelijk topic maar moest het even kwijt)
als er mensen zijn die ook die donkerroode tezien hebben gekregen zeg het ff want dan ga ik niet naar andere shops zoeken om te kijken of hij daar wel rood is.
(heb geen auto/scooter en fietsen is zo ver
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608