Ik heb nu een GF4Ti4200 van Leadtek. Alles werkt perfect, maar nu kan ik niet meer, als ik Clone selecteer films kijken op mijn tv. Ik zie wel gewoon beeld enzo, maar Media Player blijft zwart. Nu heb ik wel Secondary Full Screen geselecteerd bij Overlay Controls, dan doet ie het wel, maar dan gaat de film gelijk full screen en zie ik geen ondertitelingen (BSPlayer / Windows Media Player)
Ik heb de Search gebruikt maar kon niets goeds vinden. Versie is 40.41
Verwijderd
Probeer Winamp 3 , als je daar alle speciale effecten in het video menu uitzet kun je de ondertiteling zien en je hebt fullscreen.
Meestal kont het door de video instelling van de toepassing die je gebruikt voor het kijken van de film, kijk hier dus eerst.
Suc6
Meestal kont het door de video instelling van de toepassing die je gebruikt voor het kijken van de film, kijk hier dus eerst.
Suc6
als je clone selecteerd, is het dan neit zo dat beide schermen dezelfde resolutie hebben
en dat je tV dat dan niet aankan, als je je scherm te hoog hebt staan
ik weet niet zeker of dat zo is, maar het kan
FFXIV-id: Sarah Kindred, FC: League of the Damned <DAMN>, Zodiark
gebruik gewoon TVtool het TV proggie voor Nvidia kaarten www.tvtool.com
zet anders eens je resolutie op 800x600 en clone dan naar de tv
zet anders eens je resolutie op 800x600 en clone dan naar de tv
Kheb wel gewoon beeld, zie me desktop enzo, maar als ik mediaplayer start, blijft die windows gewoon zwartSpot_light schreef op 20 september 2002 @ 09:22:
als je clone selecteerd, is het dan neit zo dat beide schermen dezelfde resolutie hebben
Yyayaya, standaard probleem, had ik eerst ook, ook topic voor geopend.. was gesloten, gewoon TV als primary display zetten et voila! 
edit:
M'n smiley deed 't nie
M'n smiley deed 't nie
I see dead pixels...
Werkt wel, maar is toch nie echt optimaal, omdat me monitor weer terugschiet naar 640*480@60hz, terwijl ik 'vroeger' gewoon 1024*768@75 kon gebruikenjotheman schreef op 20 september 2002 @ 15:31:
Yyayaya, standaard probleem, had ik eerst ook, ook topic voor geopend.. was gesloten, gewoon TV als primary display zetten et voila!
edit:
M'n smiley deed 't nie
ik had hetzelfde probleem met det 40.41, en ik ga dit meteen ff probere
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Pagina: 1