[CS]mp3 player

Pagina: 1
Acties:

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
heej,

In SvenCo-op zit een mp3 speler, nu is mijn vraag is het ook mogelijk om die zelfde mp3 speler ook in CS te zetten?

Lijkt me wel leuk voor als je gekillt bent.
Ik heb zelf ook al even gekeken maar ik kwam er niet uit :?

Please help! ;)

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
OGC lite heeft volgens mij een winamp controller.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Nelis schreef op 19 september 2002 @ 22:06:
whahaha, dan laten ze je echt spelen ook he 8)7
maaruh, er zijn dacht ik gewoon winamp scripts voor cs..zoek daar eens op..

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• XoiN
Nelis schreef op 19 september 2002 @ 22:06:
OGC is cheats toch?
Dan liever zonder mp3 of zijn er nog andere manieren

• Oefening
  • Niet online
Omg, ik wist gewoon dat dit soort reacties zouden komen. Ik hoopte alleen stiekum dat er wat meer mensen met verstand op dit forum rondzworven maargoed:

OGC lite is de gewone OGC zónder de cheats. Wat er dan nog overblijft? Nou, dingen als winamp controller ed dus.

:)

Btw, mag ik nu ook in je sig? :+

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:51

Nobby

Nuts!

Ik heb van die knopjes op m'n toetsenbord die je zelf kan assignen, ik bestuur met die 3 knopjes m'n winamp tijdens CS :)

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• XoiN
Nelis schreef op 19 september 2002 @ 22:10:
Omg, ik wist gewoon dat dit soort reacties zouden komen. Ik hoopte alleen stiekum dat er wat meer mensen met verstand op dit forum rondzworven maargoed:

OGC lite is de gewone OGC zónder de cheats. Wat er dan nog overblijft? Nou, dingen als winamp controller ed dus.

:)

Btw, mag ik nu ook in je sig? :+
En waar haal ik dat OGC lite weg

en ja je mag in mijn sig maar dan wil ik ook in die van jou :P

• Oefening
  • Niet online
XoiN schreef op 19 september 2002 @ 22:20:
[...]

En waar haal ik dat OGC lite weg
Mz, ik heb ff gezocht maar dat viel vies tegen, kwam alleen maar gewone ogc-sites of anti ogc-sites tegen.

Maargoed, omdat ik vandaag in een goede bui ben (:+) heb ik ff doorgezocht en hier het resultaat: http://www.counter-strike.nl/ShowNews.php?id=112

Geen dank :+
en ja je mag in mijn sig maar dan wil ik ook in die van jou :P
Done

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:28
Ik kan Winamp controlleren met m'n toetsenbord (plugin enzo) en als ik dood ben druk ik gewoon op CTRL + = en dan hoor ik een muziekie :P
Als ik er nog een keer op druk pauzeert ie 8)

The devil is in the details.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 14:53
+edit+ Pfff wist ik veel, jij hebt een over een programma met dezelfde naam als de cheat die HEEL CS verneukt heeft. :(
Ik had idd die post moeten lezen maar ander dacht ook dat hij een cheat bedoelde en ik was nogal boos en reply'de, is stom, ik had post moeten lezen.
Excuus dan ook, nu goed? :) +edit+

System Hotkey is de plugin die je bedoelt. Winamp heeft al keys waarmee je winamp kan besturen en met deze plugin kan je winamp besturen ook als je niet direct in winamp zit, dus ook tijdens cs, quake of weet ik wat.

Deze zoek je dus:

http://classic.winamp.com...il.jhtml?componentId=2868

in winamp is c bijv al pauze en dankzij die plugin kan je met bijv alt + c je muziek ff op pauze zetten als je in cs bijv alleen over bent en moet kunnen horen waar ze zitten. Met alt + c gaat ie weer verder, pijltjes toetsen + alt harder, zachter, verder terug.

Perfecte plugin en in elke applicatie/game te gebruiken. :D

_/-\o_ [url=ttp://classic.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=2868]System Hotkeys[/url] _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Novah op 20-09-2002 20:59 . Reden: typo ]

• Oefening
  • Niet online
Novah schreef op 19 september 2002 @ 23:05:
[...]
[boos]
Beter [ziekte vervangen door deze text vanwege banrichtlijnen] je heeeel snel op [ziekte vervangen door deze text vanwege banrichtlijnen] cheater, sterf![/boos]

Geen OGC!
:D Als ik weer ruimte over heb ga jij in mijn sig :D

Btw, check eerst ff deze reactie voordat je mij onterecht voor cheater uitmaakt.

• CU2morO
  • Laatst online: 29-10 17:21
Novah schreef op 19 September 2002 @ 23:05:
[...]
[boos]
Beter [ziekte vervangen door deze text vanwege banrichtlijnen] je heeeel snel op [ziekte vervangen door deze text vanwege banrichtlijnen] cheater, sterf!
[/boos]

Geen OGC!

System Hotkey is de plugin die je bedoelt. Winamp heeft al keys waarmee je winamp kan besturen en met deze plugin kan je winamp besturen ook als je niet direct in winamp zit, dus ook tijdens cs, quake of weet ik wat.

Deze zoek je dus:

http://classic.winamp.com...il.jhtml?componentId=2868

in winamp is c bijv al pauze en dankzij die plugin kan je met bijv alt + c je muziek ff op pauze zetten als je in cs bijv alleen over bent en moet kunnen horen waar ze zitten. Met alt + c gaat ie weer verder, pijltjes toetsen + alt harder, zachter, verder terug.

Perfecte plugin en in elke applicatie/game te gebruiken. :D

_/-\o_ [url=ttp://classic.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=2868]System Hotkeys[/url] _/-\o_
OMFG domme doos, lees dan wat hij schrijft een paar posts boven jou... sukkel |:(

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Gewoon Winamp op de achtergrond. Muziek tijdens spelen heerst en ik raak niets zonder. Wel volume van CS zodanig zetten dat je voetstappen nog kan horen :)

Winamp dus, met of zonder fancy toetsenbord knoppen. Dat is gewoon flauwekul. Pleelist maken, shuffle, play, CS starten. Done.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

ik draai ook winamp op de achtergrond en ik heb een cordless desktop optical waar ideale play/pause en next previous knoppen opzitten.

is imo ideaal
Pagina: 1