Toon posts:

blackd gooit wel rap dicht !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik open een topic omdat ik op zoek ben naar een goed email server voor windows 2k server, begint die daar direct te zagen dat ik eerst de search moet gebruiken en op google en tucows en zo moet zoeken. Dacht die nu echt dat ik dat niet heb gedaan ?!?
Gisteren een ganse namiddag dedju!
3 a 4 uren op zoek geweest, allerlei progs geprobeerd ...
En dan begint die kerel te neuten dat ik niet zoek!
Dat em eerst es vraagt of ik heb gezocht!
Dees forum WAS ooit goed, maar het begint ZWAAR achteruit te gaan, dat denk ik ervan!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Doei :P

Als je nou eerst eens argumenten gaf waarom de door jouw gevonden servers niet voldoen....

Één en ander uiteraard volgens de richtlijnen zoals die hier op het forum van kracht zijn natuurlijk ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
DOEI, dat stond mooi in mijn post DOEIMAN!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat em eerst es vraagt of ik heb gezocht!
Waarom vragen? Dat doen we al hoor:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart
• Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd (en probeer dit zo mogelijk 'te bewijzen').
• Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
Ik verwacht eigenlijk dat je dat in je topicstart aangeeft dus.
Geef aan welke software je hebt geprobeerd, waarom dat niet voldoet enz.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:38

Predator

Suffers from split brain

Dees forum WAS ooit goed, maar het begint ZWAAR achteruit te gaan, dat denk ik ervan!
Op dat punt ben ik het met je eens.
Dit topic illustreert dit nogmaals en ook je topic@SA illustreert dit beeldig.

Het gebrek aan eigen initiatief & vooronderzoek is schrijnend :{

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
K, staat niet bij welke, maar stond wel bij waaraan degene die ik vond niet voldeden ...

Verwijderd

Topicstarter
/me off, zal zelf wel paar uren verderzoeken ...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 22:00:
Nee, dat stond er niet:

[Samp is aanwezig op het forum] Door Samp - Thursday 19 September 2002 21:30 [View profile] [37611279]
Ik ben op zoek naar een mailserver om te installeren onder windows 2000 server.
Het liefst freeware (of wat dacht je )

Het grootste probleem (waardoor ik zelf geen geschikte vind) is dat er een optie moet zijn om :
- op geregelde tijdstippen email van een pop3 emailacount te halen.
- die mail naar verschillende mailboxen van users door te sturen. (Zodat iedereen van het systeem die mails in zijn box krijgt)

Verder moet is het voor een 10 tal users (zal misschien nog uitbreiden, maar toch nooit meer dan 100 ...)
Elke respectabele win32 mailserver doet dat.

Punt is dat er slecht zeer weinig gratis win32 servers zijn, die ook nog respectabel zijn.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• blackd
  • Niet online
Kijk het grote probleem met 'ik zoek bla bla software' is dat het een nutteloze opsomming is. Als jij duidelijk aangeeft welke software jij al hebt geprobeerd (moeite doen) dan kunnen wij wat uitgebreider antwoord geven welke software misschien op jouw wensen aansluit.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 22:00:
Zoals blackd al aangeeft moet je uit je openingspost laten blijken dat je gezocht hebt, anders gaat je topic dicht. Dit vooral door de zeer grote hoeveelheid searchtopics die geopend worden.
Verder is het gewoon wel zo netjes om een uitgebreide openingspost te maken. Daar blijkt tenminste uit dat je er moeite voor doet.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

LOL, die topics in LA dalen toch ook snel van niveau. Ik snap niet waarom je kwaad bent? Je maakt zelf de fout om niet de regels op te volgen die een beetje proberen het niveau omhoog te brengen, maar klaagt er wel over dat het achteruitgaat hier. Die regels zijn er juist om het voor iedereen een beetje interessant te houden.
Verder heb ik niets meer op blackd toe te voegen. Ik weet niet of je de discussie in LA hebt gevolg naar aanleiding van het vertrek van 5 goede mods, maar lees nog maar eens het stukje dat in m'n sig staat ;).

Verwijderd

Topicstarter
Elke posting waar ik mijn werk insteek, en werkelijk alles inzet wat ik al heb geprobeerd en wat ik zoek, die wordt gewoon niet gelezen.
Ik kan de mensen geen ongelijk geven, wie wil eerst een half boek gaan lezen ...
Dus probeer ik het nu eens op de andere manier, kreeg ik een reply waar ik misschien wel iets mee was, maar voor er verder te kunnen op ingaan, is de handel al gesloten ...

• blackd
  • Niet online
Ik kan de mensen geen ongelijk geven, wie wil eerst een half boek gaan lezen ...
Voordelen van een goede openingspost:
• geen / nauwelijks kans op slotje
• geen lompe reacties met 'need more info' (die soms niet eens aangeven welke info ze willen)
• meer doordachte replies (ook vaak langer van stof), daardoor een hogere kwaliteit qua topics.

De nadelen van een korte topicstart heb je zojuist kunnen ondervinden.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 22:06:
Elke posting waar ik mijn werk insteek, en werkelijk alles inzet wat ik al heb geprobeerd en wat ik zoek, die wordt gewoon niet gelezen.
Dus probeer ik het nu eens op de andere manier, kreeg ik een reply waar ik misschien wel iets mee was, maar voor er verder te kunnen op ingaan, is de handel al gesloten ...
Het is gewoon een vicieuze virkel. Mensen die verstand van zaken hebben helpen mensen. Er komen mensen die kortere topics openen, de mensen met verstand van zaken helpen steeds minder omdat zij al het werk moeten doen. Hierdoor worden mensen minder (snel) geholpen dus openen ze nog kortere topics, etc. etc.

Verwijderd

Topicstarter
K, volgende keer maak ik er weer mijn werk van, en hoop ik dat mensen het gaan lezen.

• blackd
  • Niet online
Toppie :)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:52

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

afgehandeld dus :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.