Toon posts:

Lage snelheden GF4 Ti4200

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Systeemspecs staan beneden...

Heb erg lage snelheden voor dat systeem, ik heb een 3D Mark gedraait waar ik zo'n 8000 mee haalde, maar op mijn systeem zou ik volgens de online result browser van Madonion.com >10000 moeten halen.
Da's een verschil van 29%!!!!!
Ik heb niks oc'ed, maar waar kan het aan liggen?

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:56
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (React) geeft deze informatie:
Help! Mijn 3d mark score is laag man
Bij de resultbrowser van MadOnion.com kan je je 3d Marks vergelijken met die van andere gebruikers met een vergelijkbaar systeem en dan kan je zien of het wel echt te laag is.
Als ze te laag zijn moet je de volgende dingen doen :
-Installeer de Via 4-in-1 drivers als je een Via chipset hebt, zorg voor andere chipsets dat je (mocht dat nodig zijn) AGP drivers geinstalleerd hebt.
-Defragmenteer je harde schijf voor en na het installeren van 3d Mark
-Test het met meerdere drivers, de 22.80 schijnen voor nVidia kaarten snel te zijn
-Zorg dat vsync uitstaat, dit kan meestal in je drivers, lukt dat niet doe het dan met een tweakproggie (zie bovenaan ergens in deze FAQ voor tools)
-Ga wat lopen rotzooien met Tweakproggies om je score wat hoger te krijgen

Mocht dit nog niet lukken zou ik eerst wat andere benchmarkprogamma's gaan uitproberen voor je een topic opent, 3d Mark is namelijk niet heel erg betrouwbaar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 21:46:
Systeemspecs staan beneden...

Heb erg lage snelheden voor dat systeem, ik heb een 3D Mark gedraait waar ik zo'n 8000 mee haalde, maar op mijn systeem zou ik volgens de online result browser van Madonion.com >10000 moeten halen.
Da's een verschil van 29%!!!!!
Ik heb niks oc'ed, maar waar kan het aan liggen?
type geheugen van je moederbord??

verder jouw geforce4 met 128mb loopt langzamer dan een geforce 4 64mb

dus daar heb je al verschil in .

verder zijn alle drivers goed geinstalleerd?

en welke moederbord heb je ?
de ene is sneller dan de anderen.

welke windows versie?

en enzzzzz

ik word moe er van

speel gewoon met dat ding man
als hij goed loopt met games
wat kan jij de rest dan verrotten ??????????????

Verwijderd

Het is gewoon een mooie vergelijkings tool als je 2 videokaarten wilt testen in het zelfde systeem , voor de verderrest moet je maar eens aan de lokale computer boer vragen wat hun van die tests vinden :r

Verder test 3DMARK echt niet de prestaties van de volledige kaart.
Mijn ervaaring is als ik probeer mijn 3DMARK score hoger te krijgen worden mijn games langzamer.

Geen een systeem is het zelfde en het is daarom inderdaad ook stom dat er zoveel gezeik is van , maar ik heb toch de zelfde specs dus ik moet toch de zelfde score krijgen ( no offence maare ) :?

En zo'n score is alleen maar een stel cijfers, wat vinden je nu belangrijker :

1.Een hoge score ?
2.Goed en leuk gamez kunnen spelen en er een kick van krijgen ?

Ik kies in iedergeval voor nummer 2 >:)

Ronald
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.