Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gprs dataverkeer bijhouden

Pagina: 1
Acties:

• Shaka
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-11 09:11
Hallo,
weet iemand een manier om op mijn pda bij te houden hoeveel
data er is geupload en download? Ik wil namelijk zorgen
dat ik niet boven mijn limiet van 1 mb kom zie je ?
Ik zag wel een proggie van 15 dollar op inet maar mischien
weet iemand iets beters/goedkopers?

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-11 19:57
GPRS traffic counter :?

Ik weet niet of je die bedoeld, maar is mij het geld wel waard hoor.

Volgens mij zijn er weinig tot geen alternatieven.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Misschien is het handig als je verteld welke pda je heb met welk OS.

Maar ik dacht dat je bij alle providers met gprs gewoon kon checken hoeveel je nog over had aan data, dus dan zou je zoiets ook niet hoeven hebben.

• Shaka
Ik heb een ipaq 3870 met window ce erop ( gsm stunter actie, en bij die abbo's zit een gratis databundel van 1 mb vandaar :P ). En ja phantom die bedoelde ik, maar mischien weet airwolf een goedkopere oplossing?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Joery schreef op 19 september 2002 @ 21:30:
maar mischien weet airwolf een goedkopere oplossing?
Sorry, ik weet geen goedkopere oplossing.

Ik dacht namelijk altijd dat je via je provider kon checken hoeveel je al verbruikt heb. Maar ik denk dat ik in de war ben met i-mode.

Maar ik vind 10$ of 15 wel een aardig prijs voor zoiets. Het is verder ook maar een eenmalige uitgave, dus ik zou niet weten waarom je zoiets niet zou willen.

• Shaka
Nou, eerlijk gezegd leek 15 dollar me nogal duur voor software van mischien 100 kb ?
Nou ja, ik zal effe kijken op die site. maar ik had gehoord dat je telefoon ( nokia 3610 ) het wellicht ook bij kon houden of dat er iets was met in je pda ofzoiets?

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-11 19:57
Je kunt idd vaak wel bijhouden hoeveel je verbruikt hebt, maar met dat programmatje kun je ook nog zien wat het je gaat kosten, met grafiekjes e.d.

En dat het 'maar' 100kb is moet je alleen maar goed vinden, je pda vindt het echt niet leuk als ie een countertje geinstalleerd krijgt van >15MB.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

Bijna alle GPRS phones hebben ook een datateller ingebouwd. Dus gewoon aflezen uit je telefoon.
Pagina: 1