Ok, ik heb de faq gelezen en daar staat iets over het samen laten werken van 2 netwerkkaarten voor dubbele snelheid... het blijkt toch wel dat je hier dure hardware voor nodig hebt, en zoals de tweakert wel weet willen we proberen om het cheap te doen....
Mijn idee:
Pc:
Nic 1 -> Switch
Nic 2 -> Server (Crosslink)
Server:
Nic 1 -> Switch
Nic 2 -> Pc (Crosslink)
Dus in feite heb je dan een directe verbinding via de crosslink kabel en een verbinding over de switch... waaraan nog meer pc's zijn gekoppeld.
Nou vraag ik me dus af of dit uberhaupt gaat werken, of dat windows de data gewoon over 1 van de 2 nic's trekt...
Dus als iemand ervaring heeft, of z'n eigen filosofie hierover heeft, laat het me weten. Want dit lijkt me echt interessant voor een snelle overdracht van data tussen mijn pc en de server.
Mijn idee:
Pc:
Nic 1 -> Switch
Nic 2 -> Server (Crosslink)
Server:
Nic 1 -> Switch
Nic 2 -> Pc (Crosslink)
Dus in feite heb je dan een directe verbinding via de crosslink kabel en een verbinding over de switch... waaraan nog meer pc's zijn gekoppeld.
Nou vraag ik me dus af of dit uberhaupt gaat werken, of dat windows de data gewoon over 1 van de 2 nic's trekt...
Dus als iemand ervaring heeft, of z'n eigen filosofie hierover heeft, laat het me weten. Want dit lijkt me echt interessant voor een snelle overdracht van data tussen mijn pc en de server.