ik heb net m'n K6-2 ontmanteld!!!

Pagina: 1
Acties:

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 13:12
ik had weer eens niets te doen en zat te denken wat ik nu weer eens zou tweaken.

plots schoot me het artikeltje van t.net over het verwijderen van het K6-2 500 kapje te binnen.

Dus ik gewapend met een aardappelmesje ;-), koelprut en een Spire naar de pc van m'n ouders... Alles eruit, incl. proc ofcorz. heb aan alle 4 kanten voorzichtig het mesje heen en weer gehaald, tot ie er uiteindelijk ingleed (waar doet me dit toch aan denken???), en na 15 min. was het kapje los!!

jullie zullen denken: die gast is niet lekker, maar ik heb er wel profijt van:

BEFORE: temp met koe: 66 C
AFTER : temp met koe: 56 C !!!!!!!

dit alles op dezelfde kloksnelheid en voltage uiteraard!!

Als er meer gasten zijn die dit willen doen, kan ik ze maar 1 advies geven:

wees geduldig!!!

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 10:25

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Even 1 advies: schroef je golden orbje er niet te zwaar op, want je molt je cpu (ik spreek uit ervaring)

XBL: theArthurrrr

• DeWaanzin
  • Laatst online: 20-05 10:25

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Even 1 advies: schroef je golden orbje er niet te zwaar op, want je molt je cpu (ik spreek uit ervaring)

XBL: theArthurrrr

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 00:22

• Mastermind
  • Laatst online: 15-05 00:22

• FragNeck
  • Laatst online: 16:15
dat waren 4 adviezen

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-05 14:47

Chakotay

Lick here to continue

Kan dit ook met een K6-1? Ga ik die ook ff verkrachten.... heb net een golbalwin voor op me aankomende duron besteld, kan ik die mooi vast ff op me k6 doen:)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-05 14:47

Chakotay

Lick here to continue

Uhm ik heb verkrachten iets te letterlijk genomen, heb kapje was bijna los, breekt er opeens een hoekje af... FUCK!!!

Stichting eth0

• f1r3b4ll
  • Laatst online: 21-05 13:12
da's pech hebbe, ik zei nog: wees geduldig!!!

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

• mossel
  • Niet online
Laat je je k6 dan op je mobo zitten terwijl je aan het uncappen bent, anders lijkt het me aardig lastig om die pootjes recht te houden...

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

Verwijderd

Nog een advies trouwens. Schroef je Gorb er niet te vast op! (Ik spreek zonder ervaring want ik heb godzijdank nooit zo'n kloteding gekocht.)

• GraasGast
  • Laatst online: 18-05 16:51

GraasGast

Analogue Heaven

Wat ik ff kwijt moet, je moet wel goed oppassen met golden orbs...als je die er te vast op schroefd kan je je cpu dus mollen (ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar ik heb op GoT gelezen dat het snel kan gebeuren :P)

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-05 18:46

WarPuppy

Electronic Technology

Heb ik ook geprobeerd, maar of me mesjes waren te bot, ik kwam maar niet in die Bisonkit2000 lijm die AMD gebruikt

heb je tips want na 15min heen en weer zagen op 1 hoekje gaf ik het maar op.. :'(

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 21:10
Heel goed dat je je k6-2 geuncapped hebt :) :) Het is mij ook gelukt, maar ik denk dat amd niet voor niks zo'n capje der op gezet hebben :( :( Want bij mij namelijk na 2 weken super stabieltjes draaien is me proc zo dood als een pier :o :o

EN DAAR BAAL IK VAN

Mischien is de core van de k6-2 wel een stuk zwakker, en als je dan een koelblok der op zet en die TE strak zit hij gewoon eerder kapot gaat. Maar dat IMHO >:)

• garp
  • Laatst online: 14-05 19:15

[edit :z]

Haha, ik heb niet eens zo'n ding...

[/edit 8-)]

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-05 14:33
K6-jes zijn best teer, vooral als het kapje eraf is. Pas dus op met het Gorbje, want je molt zo je CPU.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 07:47

bloasfist

Slot-A Crew

ik wou net het zelfde zeggen als garp.
Dat van ervaring, en orbs enzo.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• GraasGast
  • Laatst online: 18-05 16:51

GraasGast

Analogue Heaven

Ga je wel oppassen met golden orbs kerel! :P

Verwijderd

ik had weer eens niets te doen en zat te denken wat ik nu weer eens zou tweaken.
plots schoot me het artikeltje van t.net over het verwijderen van het K6-2 500 kapje te binnen.

Dus ik gewapend met een aardappelmesje ;-), koelprut en een Spire naar de pc van m'n ouders... Alles eruit, incl. proc ofcorz. heb aan alle 4 kanten voorzichtig het mesje heen en weer gehaald, tot ie er uiteindelijk ingleed (waar doet me dit toch aan denken???), en na 15 min. was het kapje los!!

jullie zullen denken: die gast is niet lekker, maar ik heb er wel profijt van:

BEFORE: temp met koe: 66 C
AFTER : temp met koe: 56 C !!!!!!!

dit alles op dezelfde kloksnelheid en voltage uiteraard!!

Als er meer gasten zijn die dit willen doen, kan ik ze maar 1 advies geven:

wees geduldig!!!

------------------
Your account has been disabled. Please see your System Administrator.

DeWaanzin

Geplaatst door DeWaanzin - dinsdag 24 oktober 2000 23:33

--------------------------------------------------------------------------------
------------------
Hoge bomen, maken lange planken

DeWaanzin

Geplaatst door DeWaanzin - dinsdag 24 oktober 2000 23:33

--------------------------------------------------------------------------------
------------------
Hoge bomen, maken lange planken

Mastermind
-=[THe oNe]=-

Geplaatst door Mastermind - woensdag 25 oktober 2000 01:51

------------------
the one and only

Mastermind
-=[THe oNe]=-

Geplaatst door Mastermind - woensdag 25 oktober 2000 01:52

------------------
the one and only

jooers
Also Known As : FragNeck

Geplaatst door jooers - woensdag 25 oktober 2000 09:39

dat waren 4 adviezen
------------------
Greetz FragNeck

Chakotay
Blaataap

Geplaatst door Chakotay - woensdag 25 oktober 2000 09:49

Kan dit ook met een K6-1? Ga ik die ook ff verkrachten.... heb net een golbalwin voor op me aankomende duron besteld, kan ik die mooi vast ff op me k6 doen
------------------

Chakotay
Blaataap

Geplaatst door Chakotay - woensdag 25 oktober 2000 13:06

Uhm ik heb verkrachten iets te letterlijk genomen, heb kapje was bijna los, breekt er opeens een hoekje af... FUCK!!!
------------------

sp_strikwerda
Nothing better than real cows!

Geplaatst door sp_strikwerda - woensdag 25 oktober 2000 16:01

da's pech hebbe, ik zei nog: wees geduldig!!!
------------------
Your account has been disabled. Please see your System Administrator.

mossel
De mosselman, mosselssss.
Geplaatst door mossel - donderdag 14 december 2000 15:28

Laat je je k6 dan op je mobo zitten terwijl je aan het uncappen bent, anders lijkt het me aardig lastig om die pootjes recht te houden...
------------------
Ik begrijp het wel, maar ik snap het niet.
Bassie
HaTeWaY
Alienware roelt!

Geplaatst door HaTeWaY - donderdag 14 december 2000 21:51

Nog een advies trouwens. Schroef je Gorb er niet te vast op! (Ik spreek zonder ervaring want ik heb godzijdank nooit zo'n kloteding gekocht.)
------------------
Boejakatcha!

GraasGast
Stylomaniac...whooot!

Geplaatst door GraasGast - donderdag 14 december 2000 22:07

Wat ik ff kwijt moet, je moet wel goed oppassen met golden orbs...als je die er te vast op schroefd kan je je cpu dus mollen (ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar ik heb op GoT gelezen dat het snel kan gebeuren )
------------------
Wie dit leest ziet pixels...

WarPuppy
L33t member of [FtH]

Geplaatst door WarPuppy - donderdag 14 december 2000 22:15

Heb ik ook geprobeerd, maar of me mesjes waren te bot, ik kwam maar niet in die Bisonkit2000 lijm die AMD gebruikt
heb je tips want na 15min heen en weer zagen op 1 hoekje gaf ik het maar op..

------------------
Waterkoeling?? Ik heb bier gekoeld !

barrel
BlaBlaBlaBla
Geplaatst door barrel - donderdag 14 december 2000 22:21

Heel goed dat je je k6-2 geuncapped hebt Het is mij ook gelukt, maar ik denk dat amd niet voor niks zo'n capje der op gezet hebben Want bij mij namelijk na 2 weken super stabieltjes draaien is me proc zo dood als een pier
EN DAAR BAAL IK VAN

Mischien is de core van de k6-2 wel een stuk zwakker, en als je dan een koelblok der op zet en die TE strak zit hij gewoon eerder kapot gaat. Maar dat IMHO

------------------
MoOoh MooOOoOh mOOH MOOooOooOOoOOOH [Translation: Gij die ZOEKT zal vinden]

Garp
Netwerk?
Geplaatst door Garp - donderdag 14 december 2000 22:26

edit:

Haha, ik heb niet eens zo'n ding...

[Dit bericht is gewijzigd door Garp op 14-12-2000 22:28]

------------------
Abit BH6, PIII 550@616, 192mb CAS 2-2-2, V7100T, 2940U2W, 2*9.1 Gb DJnogwat, 12x4x32 Sanyo SCSI, Px40tsi, Maxi Sound Fortissimo, Labtec APX-4620, 2* 3c905B-TX, Nokia C110 Wireless LAN adapter, Vision Master 17, Win2K pro, NT 4.0, Win98.

biobak
børk børk børk

Geplaatst door biobak - donderdag 14 december 2000 23:37

K6-jes zijn best teer, vooral als het kapje eraf is. Pas dus op met het Gorbje, want je molt zo je CPU.

bloasfist

Geplaatst door bloasfist - donderdag 14 december 2000 23:40

ik wou net het zelfde zeggen als garp.
Dat van ervaring, en orbs enzo.
------------------
je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier

GraasGast
Stylomaniac...whooot!

Geplaatst door GraasGast - donderdag 14 december 2000 23:46

Ga je wel oppassen met golden orbs kerel!
------------------
Wie dit leest ziet pixels...

Oh sorry er ging iets fout denk ik !

Verwijderd

Lijkt me wel ja... >:)

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-04 12:14
kan ik m'n duron ook uncappen? :? :D

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Verwijderd

Jullie LOLige hoeren!!!
Ik ben net (nog voor deze topic er was) aan de slag geweest met mn k6-3
zie het resultaat :
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/71366/3
huilen met de pet op :(

owjah

TruwZ : dat gedeelte met de Golden orb ben ik nognie aan toe gekomen, maar als het experiment de volgende keer wel mocht slagen, dan zal ik eraan denken!
bedankt voor jullie goede adviezen! ;)

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 14:29

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Ik leef met je mee modderfokker, ik heb een tijdje geleden mijn K6-2 te hardhandig uncapped |:( . . . ( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/71366/1 ) en ik wacht nog steeds op mijn K6-3, de vervanger . . kloterige kerstkaarten ook, zo duurt het eeuwen voor dat ding er eens is :(

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Verwijderd

Ik heb zonet een k5-550 besteld, moet ut nu doen met een P133@150, verder heb ik em nognie geprobeerd, zou eigenlijk wel moeten :)
Maar de broodnodige toepassingen als
-Netscape
-Leech
-Winamp
draaien gelukkig best flex op de p133 :)
Pagina: 1