Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
ik wil een kleine plexi case maken die heel dicht tegen mijn kaartjes zit dus zeg 5 / 10 cm van het koel blok zou ik hem dan buiten lucht kunnen laten aan zuigen
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Hmmz, ding is 8.7 bij 5.6cm groot, niet echt mega dus. Maar een 12cm Enermax blaast natuurlijk ook wel redelijk door, waarschijnlijk red'ie het net wel of net niet 
Alleen waarom zet je er niet gewoon een fan op? Stuk simpeler en koelt nog beter ook
Kun je ook gat in je plexi recht tegenover maken met een stuk buis erop naar buiten, no problemo
//edit
Wat voor proc wordt'ie eigenlijk voor?
Alleen waarom zet je er niet gewoon een fan op? Stuk simpeler en koelt nog beter ook
Kun je ook gat in je plexi recht tegenover maken met een stuk buis erop naar buiten, no problemo
//edit
Wat voor proc wordt'ie eigenlijk voor?
zorg dan dat je een goeie forced airflow hebt, dat je alles mooi door de heatsink geleid..dan zou het naar mijn idee wel kunnen
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
die sink is zo groot dat zonder airflow de cpu nog niet door zal brandenenriqueeeee schreef op 19 september 2002 @ 19:50:
ik wil een case maken van plexi glas nu wil ik dit koel blok gebruiken
http://www.thermalright.com/slk800.html
en van buiten af koele lucht naar binnen laten blazen direct op het koel blok met een grote enermax van 12 cm fan van een afstand van 5 a 10 cm maar kan dit of brand de cpu dan door
modje bedankt
of het werkt ?
k'denk dat een airduct maken idd beter is
[klein kind mode]
mag ik wat aanraden
[/klein kind mode ]
als je dan toch een echt mooi en goed koelblok wilt kopen koop een kanie hedgehog !

ik heb er een tijdje over gedaan , maar voor mij is et het beste koelblok wat ik ken .
maar dat is mijn mening .
ik heb er een fanduct op staan en een enermax 80 mm op halve snelheid en een TB1400 temp stressed is 42 graden .
mag ik wat aanraden
[/klein kind mode ]
als je dan toch een echt mooi en goed koelblok wilt kopen koop een kanie hedgehog !

ik heb er een tijdje over gedaan , maar voor mij is et het beste koelblok wat ik ken .
maar dat is mijn mening .
ik heb er een fanduct op staan en een enermax 80 mm op halve snelheid en een TB1400 temp stressed is 42 graden .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
Kan best, heb het ook met me p4 1,6@2,4 gedaan met de intel boxed koeler. Het resultaat is afhankelijk van de verdere airflow in je kast.
Wil je het echt goed doen? Neem dan een trommel ofwel radiale fan ipv de gewone axiale. Bij overclockers.com is een artikel hierover te vinden. Bij conrad verkopen ze trouwens een kleine radiale fan die op 12V loopt.
Heb zelf ook hierover lopen denken maar ben voor waterkoeling gegaan.
Wil je het echt goed doen? Neem dan een trommel ofwel radiale fan ipv de gewone axiale. Bij overclockers.com is een artikel hierover te vinden. Bij conrad verkopen ze trouwens een kleine radiale fan die op 12V loopt.
Heb zelf ook hierover lopen denken maar ben voor waterkoeling gegaan.
hij wil dit gaan doen op een xp2000 had ie me verteld als ik het niet vergeet.. aangezien het nogal veel warmte produceert die amd's zal ik als je het echt wil proberen beginnuh met een afstand van 2 cm..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Pagina: 1