Toon posts:

Hoe in RC5 een MF doen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een 35 tal pc's draaien, en ben eigenlijk benieuwd hoe ik een MF kan doen.

Gebruik Proxy van Distributed.

Wel jammer dat de meeste pc's niet 24/7 draaien maar 8/5/7

ltrs

Verwijderd

Topicstarter
BTW, de meeste van deze zijn niet meer dan P200MMX.

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
niet flushen en dan opeens alles flushe :P

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:40

scorpionv

This space for rent

Megaflushen wordt niet op prijs gesteld door D.net. Helaas! We zijn lang geleden al eens bijna gekickt na een -ongeorganiseerde, onbedoelde- megaflush bij het overnemen van de eerste plaats van Team Anandtech.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Individuele spaar acties tot een maand kon toch?
Zolang het niet teveel en te oude blokjes zijn. Het is voor dnet moeilijk om blokjes van meer dan een maand te verwerken, vandaar.

...

Verwijderd

WaarAnders schreef op 19 september 2002 @ 20:01:
niet flushen en dan opeens alles flushe :P
dus alleen work fetchen?

Verwijderd

Topicstarter
Ok, maar hoe spaar ik die dingen op dan?

btw ben niet van plan om te sparen, maar wil het wel graag weten voor b.v. OGR.

Verwijderd

Topicstarter
Dus de verbinding op alleen ophalen? Hoe zet ik dat in de proxy?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 19:50:
Ik heb sinds kort een 35 tal pc's draaien, en ben eigenlijk benieuwd hoe ik een MF kan doen.
flex!!!!
als je 3000 opspaart per pc: 35x2000=105000 (of 10x zoveel als je 30000 spaart!) 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Dan moet ik het in de client doen, en die moet natuurlijk dan weer auto naar de proxy flushen! Ik snap een heleboel, maar heb nog geen tijd gehad om in de client of de proxy te duiken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 20:38:
Dus de verbinding op alleen ophalen? Hoe zet ik dat in de proxy?
In proxyper.ini
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
[rc564]
expertmode=1
logfilekeyblock=pproxyrc5
logfilekeyblockrotation=daily
minkeysready=1000
maxkeysready=2000
minkeysdone=0                    <<<----deze op HEEL hoog zetten
maxkeysdone=0                <<-- deze ook

als je proxyper.ini dan hebt aangepast, ff proxy herstarten, dan worden de wijzigingen actief.

En als je dan wil flushen zet je ze op 0 en restart je de proxy en TADAA megaflush :)

Verwijderd

Topicstarter
Hee hier kan ik wat mee, ik vroeg me al af wat die minkeys deden, maar wat moet ik zetten bij de download? ik heb hem nu gezet op 350, en die zijn zo op, dus gaat ie op dat moment ophalen en brengen.

Of is het zo dat als ik deze waardes zet hij evengoed downt, en nieet upload?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 21:01:
Hee hier kan ik wat mee, ik vroeg me al af wat die minkeys deden, maar wat moet ik zetten bij de download? ik heb hem nu gezet op 350, en die zijn zo op, dus gaat ie op dat moment ophalen en brengen.

Of is het zo dat als ik deze waardes zet hij evengoed downt, en nieet upload?
35*200=7000, volgens de speedpage doen die er 6300 per dag, dus dan zou ik je minkeysready en maxkeysready in de buurt van de 19000 zetten, zodat je altijd voor 3 dagen genoeg in je buffer hebt.

Uploaden en downloaden gaat onafhankelijk van elkaar ja. Als je de minkeysdone en maxkeysdone op 500000 zet, dan flusht 'ie pas bij zoveel. Zorg wel dat als je gaat Megaflushen dat je blokjes nooit ouder zijn dan 1 maand, anders kunnen we problemen krijgen met d.net

Verwijderd

Topicstarter
He he ik zei dat het meerendeel P200 was, maar er zitten ook zo'n 10 PIV's tussen.

Maar het word me al duidelijker.

thks.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 21:24:
He he ik zei dat het meerendeel P200 was, maar er zitten ook zo'n 10 PIV's tussen.

Maar het word me al duidelijker.

thks.
Met 10 P4 1500 en 25 P2 200 kom je op 11000 per dag, nijs :)

Nog meer vragen kun je evt ook mailen op erikvanas at hotmail.com, anders wordt het zo'n slowchat met z'n 2en :+
Pagina: 1