Welke PCI kaart heeft video-in ?

Pagina: 1
Acties:

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Topicstarter
Kep nu anderhalf jaar de Radeon 64MB DDR VIVO kaart en op zoek naar een nieuw kaartje
(stop modjes, niet gelijk dichtgooien ;) search heb ik al overbelast en faq uitvoerig doorgelezen :P )

Het zal prob een R8500 worden maar die zijn er alleen maar zonder vivo, club3d had er 1 maar dies nu out of line...

nu is mijn vraag of er pci kaartjes zijn die de video-in-functie hebben, ik zou namelijk niet meer zonder TV kunnen op m'n pc maar een TV-cart is ook geen optie omdat ik er een video tussen heb en wil blijven hebben :)

dus welke kaart heeft video-in zodat ik fijn video/TV kan blijven kijken

It seemed like a good idea at the time

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

Zijn er dan ook tv-kaartjes die GEEN video-in hebben (naast hun coax-aansluiting) ? Of begrijp ik je vraag nu niet helemaal?

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik snap ff je probleem van een losse tvkaart niet. Ik heb er zelf ook 1, en ik heb er ook een video-rec tussen hangen
COAX van de muur naar de video, splittertje, en dan naar tv, resp tv-kaart
lijkt me niet al te moeilijk

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Stacium schreef op 19 September 2002 @ 19:45:
Kep nu anderhalf jaar de Radeon 64MB DDR VIVO kaart en op zoek naar een nieuw kaartje
(stop modjes, niet gelijk dichtgooien ;) search heb ik al overbelast en faq uitvoerig doorgelezen :P )

Het zal prob een R8500 worden maar die zijn er alleen maar zonder vivo, club3d had er 1 maar dies nu out of line...

nu is mijn vraag of er pci kaartjes zijn die de video-in-functie hebben, ik zou namelijk niet meer zonder TV kunnen op m'n pc maar een TV-cart is ook geen optie omdat ik er een video tussen heb en wil blijven hebben :)

dus welke kaart heeft video-in zodat ik fijn video/TV kan blijven kijken
Een losse TV kaart heeft wel een ingebouwde tuner, maar je hoeft um niet te gebruiken hoor ... je kunt gewoon de TV kaart op dezelfde zender laten staan en de zenders met de videorecorder regelen.

Maar je hebt wel degelijk een Radeon 8500 met VIVO. Deze heet de Radeon 8500 All in Wonder.
Alleen is ie nogal duur :(
Misschien dat ie gewoon discontinued is ... want hij's nog 3x zo duur als de gewoon R8500 ...

Oh wacht: de Hercules versie heeft wel een normale prijs:
179,-

Deze voldoet dan aan je verwachtingen ?

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Topicstarter
jah, dat is een mogelijkheid, maar er zijn geen kaartjes met alleen video in ofzo. Zo'n tuner heb ntrlk niet nodig.

Bij FBTO betaal je ook alleen voor wat je nodig hebt volgens dat mens op de tv :P

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Topicstarter
speed24 schreef op 19 September 2002 @ 19:53:
[...]

Een losse TV kaart heeft wel een ingebouwde tuner, maar je hoeft um niet te gebruiken hoor ... je kunt gewoon de TV kaart op dezelfde zender laten staan en de zenders met de videorecorder regelen.

Maar je hebt wel degelijk een Radeon 8500 met VIVO. Deze heet de Radeon 8500 All in Wonder.
Alleen is ie nogal duur :(
Misschien dat ie gewoon discontinued is ... want hij's nog 3x zo duur als de gewoon R8500 ...

Oh wacht: de Hercules versie heeft wel een normale prijs:
179,-

Deze voldoet dan aan je verwachtingen ?
die hercules is ook wel mooi, alleen net zo duur als de build by ATI, dat tie bij alternate 179euro is klopt niet als je op alternate.nl kijkt, verschil met de rest zou een beetje extreem groot zijn dan..

maar dan koop ik wel een apart TV-kaartje

thx folks! :)

Verwijderd

Toch nog even titel verduidelijkt ;)
Pagina: 1