Toon posts:

[bug] Processorbelasting op 100%!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Was even lekker aan het surfen over de tweakers site. Nieuwe lay-out aan het bekijken enzo.

Nu is me iets opgevallen: In de linkerkolom van de frontpage staat als onderste kopje "ZOEKEN". Als je nu met je muis helemaal aan de rechterkant op dit balkje gaat staan (Volgt iedereen het nog?), blijft er een javascriptje flink hangen. Het wordt heel snel achter elkaar geladen. Kijk nu maar eens bij de Performance monitor en je ziet dat de cpu-usage op 100% staat!

Misschien ideetje voor een nieuwe cpu-stresstest?? }:O

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
:? ik kan niks vinden :?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:12

Klippy

Still Game

Idd ja, maar wie blijft daar nou staan met z'n muis :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

ja maar je mag er niet vanuit gaan dat je daar NIET met je muis de hele tijd gaat staan ;)

Verwijderd

Topicstarter
LiquidSilver schreef op 20 september 2002 @ 09:33:
Idd ja, maar wie blijft daar nou staan met z'n muis :P
Zag het gewoon toevallig. Niet dat ik de hele site aan het doorspitten ben op fouten ofzo... Maar het zou gewoon niet moeten kunnen.

Verwijderd

Hmm, idd, hij blijft die http://www.tweakers.net/search reloaden (tenminste, dat probeert ie :7)

Verwijderd

Heel slecht gedaan - punten!

En wat ik ook slecht vind is dat je niet meer direct naar GOT kan gaan, het was altijd rechtsboven in de hoek klikken en je was er. Nu moet je bovenaan op het menu klikken wat een stuk kleiner is geworden dus je moet echt mikken.

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 23:54:
En wat ik ook slecht vind is dat je niet meer direct naar GOT kan gaan, het was altijd rechtsboven in de hoek klikken en je was er. Nu moet je bovenaan op het menu klikken wat een stuk kleiner is geworden dus je moet echt mikken.
Idd, kan abonnementen en community niet omgewisseld worden :?

Verwijderd

Topicstarter
En ondertussen is het nog steeds niet gefixt... Zou toch niet zoveel moeite moeten zijn, of zit ik in het verkeerde forum te posten??

Verwijderd

pic

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:34

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het wordt wel een keer gefixt. Ik vind het niet echt mega belangrijk.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 13:45:
En ondertussen is het nog steeds niet gefixt... Zou toch niet zoveel moeite moeten zijn, of zit ik in het verkeerde forum te posten??
Duidelijk geen coder :P Het kan best zijn dat de complete frontpage er een paar seconden uit moet om die bug te fixen. Dan is het handiger als je tegelijkertijd ook wat andere bugs verhelpt. Het probleem is niet zo heel erg, dus kan het wachten op een moment waarop meer bugs verholpen worden of als de server uit zichzelf een keer is plat gegaan :)
Pagina: 1