Ik heb dus geprobeert om een netwerkje op te stellen tussen mijn 2 pc. Pc die verbonden is met het internet heeft win me staan en bevat 2 netwerkkaarten en is via 1 netwerkkaart verbonden met internet en via de ander over een crossed cable verbonden met de andere pc (win XP). En nu het wilt niet werken. Het internet sharing programma maakt fouten met de gateway en als ik dus een netwerk probeer te maken kan ik niet meer op het internet geraken. Nu ik bel dus naar mijn pc leverancier en die zegt me dat het in theorie mogenlijk is om een netwerk met internet op te stellen maar zegt dat het nogal moeilijk is en stelt voor een router te kopen maar ik heb geen geld voor een router op dit ogenblik. Daarom heeft iemand hetzelfde probleem gehad? En kan iemand me misschien helpen om toch via die ene pc op de 2 pc's te kunnen internetten. De windows thuisnetwerk wizard wilt dus niet werken heb al alles geprobeerd dus ik heb andere oplossingen nodig.
Gekeken of je de goede netwerkkaart hebt opgegeven voor i-net en netwerk, daar kan je ook wel eens problemen mee hebben
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Verwijderd
uhmz.. heb je de faq's al doorgelezen ?Geregistreerd op Wednesday 31 July 2002 12:40
*edit*
Hoe deel ik Internet ?
Je kan ook proxy+ downloaden en dat op de pc met de internetaansluiting laten draaien, werkt bij mij perfect op 3 win xp pro pc's
Sorry voor de late reactie...
Volgens mij is het gratis ja en te downloaden bij www.download.com ofzo.
Anders moet je ff zoeken bij google.
En ja gebruik ook adsl.
Succes
Volgens mij is het gratis ja en te downloaden bij www.download.com ofzo.
Anders moet je ff zoeken bij google.
En ja gebruik ook adsl.
Succes
Pagina: 1