Toon posts:

[WC] fan op radiator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben me aan het orienteren naar een waterkoelingssetup. Ik ben al redelijk op de hoogte, maar wat is nu de beste manier om de fan op de radiator te plaatsen? Moet de fan lucht door de radiator heenblazen of ervan afzuigen?

Verwijderd

Is niet lullig bedoeld, maar dit soort vragen snap ik dus echt nooit.. Hoeveel werk is het nou om dat even te testen? Daar hoef je toch geen topic voor te openen? Fannetje gewoon ff omdraaien en je weet het..

Verwijderd

Fewture heeft wel gelijk. anyway blazen op de radiator is het best. (behalve als hij in je kast komt en die overdruk heeft ;)

Verwijderd

Topicstarter
als ik al een werkende setup had, had ik het uietraard gewoon geprobeerd. Ik heb het echter nog niet vandaar. In ieder geval bedankt. Kan wat mij betreft op slot.

Verwijderd

Waarvoor heb je now een fan nodig?? (Gebruik gewoon een radiator van een opel kadet, word ie 40 graden stressed (ut2003 demo) }) }) }) (amd xp 1800+)

Verwijderd

gewoon bijde 8) heb een black ice I met twee 12 cm fans. de ene blaast en de andere zuigt. hierdoor word er veel meer lucht door de radiator geblazen dan met een enkele fan ( duh ) . als je de fans dan op 7 volt laat draaien is ie stil en presteert ie waarschijnlijk beter dan met 1 fan op 12 volt (bij mij wel iig)

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Pakt wel wat plek in he silenzer :)
Zo'n Kadett rad heb ik , op dat monster kunnen 4 92mm's . maar vind maar eens een case waar ie in past .
Pagina: 1