win9x en win2k in netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• svanzon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 23:27
Dit wil ik dus gaan doen he. Maar heb nu nog op allebei win9x staan.

1. Thuis een simpel netwerk 1 pc met win2k (ntfs partities) en een andere met win9x(fat32). Maar kan ik nu met die win9x computer nog wel bv. mp3 van de andere win2k(ntfs) pc afdraaien en bestanden en zo doorsturen.

2. Andersom kan het wel en dat weet ik ook want win2k kan ook fat32 lezen. Maar kan ik dus ook een bestandje van de win9x pc halen en die dan in ntfs formaat op de win2k pc zetten.

3.En dan de laatste vraag. Kan ik met de win2k pc bestanden op de win9x pc zetten.

Als jullie nog verdere info nodig hebben vraag het maar. En ik heb ook met de search gezocht maar daar kan ik de info niet vinden want daar vind ik alleen maar dat win9x geen ntfs kan lezen.

Stephan

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
1. ja, wat voor filesysteem er op de computers staat maakt niet uit, alles wordt via het TCP/IP protocol(of als je iets anders hebt geinstalleerd iets anders) verzonden.
2. zie 1
3. zie 2

Zou je in het vervolg een vraagteken ( ? ) achter je vragen willen zetten? dat leest wel zo makkelijk.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

*sugt*
Als je dat over een netwerk wil gaan doen, waarom lees je dan niet de forumindex door?

Dan was je Netwerken tegengekomen en hey, you know what?
daar staat een hele mooie FAQ met het antwoord op jouw vragen.

Voortaan eerst even *kijken* voordat je blind een topic opent.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Eensch met SH007 en BackSlash32, kijk eens in de FAQ van Network Troubleshooting

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Dit topic is gesloten.