Toon posts:

infrarood

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik ben, als het goed is, over 2 weken de eigenaar van een nokia 6510. Nu was ik ff aan kijken en zag ik dat deze via infrarood kan communiceren met de pc.

Ik heb het ff opgezocht maar mijn Asus A7V moederbord heeft Integrated Infrared (IrDA) Support.

Wat kan ik nu het beste aanschaffen zodat ik via nokia suite kan communiceren tussen 6510 en mijn pc?

Verwijderd

een usb-bluetooth "stick"

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Het goedkoopste is een device voor IRDA dat je aan je mobo hang. Maar je kan ook een duurdere USB versie kopen. Beetje zelf zoeken had ook wel gemogen in dit geval. Trouwens, de 6510 is een goede keus ;)

edit:
ook mooie topictitel :/

• sdomburg
Blauwtand != IRDA

Zoek maar eens met Google naar info over Bluetooth voor je gaat lullen.

Verwijderd

Topicstarter
sdomburg schreef op 19 september 2002 @ 17:28:
Het goedkoopste is een device voor IRDA dat je aan je mobo hang. Maar je kan ook een duurdere USB versie kopen. Beetje zelf zoeken had ook wel gemogen in dit geval. Trouwens, de 6510 is een goede keus ;)

edit:
ook mooie topictitel :/
nou ben blij dat ik een goede keus heb gemaakt.

Ik heb al gekeken voordat ik dit topic opende maar werd niet echt wijs uit. die usb connectoren heb ik wel gezien maar ik dacht dat die dingen er juis waren wanneer je geen IRdA ondersteuning had op je moederbord.

Of heb ik dat verkeerd?

• sdomburg
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 17:31:
[...]

nou ben blij dat ik een goede keus heb gemaakt.

Ik heb al gekeken voordat ik dit topic opende maar werd niet echt wijs uit. die usb connectoren heb ik wel gezien maar ik dacht dat die dingen er juis waren wanneer je geen IRdA ondersteuning had op je moederbord.

Of heb ik dat verkeerd?
Klopt helemaal. Wat je je wel moet bedenken is dat als je in de toekomst bijvoorbeeld een Abit of MSI mobo neemt dat het IRda connectorretje niet meer past :)

Verwijderd

Topicstarter
oke
en is de usb connector even snel als via connector?

Ik heb namelijk maar 2 usb poorten aan de achterkant zitten en die zijn al vol. Dus moet ik anders ff een usb hubje erbij halen

• sdomburg
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 17:34:
oke
en is de usb connector even snel als via connector?

Ik heb namelijk maar 2 usb poorten aan de achterkant zitten en die zijn al vol. Dus moet ik anders ff een usb hubje erbij halen
Gaat allebei met megabytes per seconde. Met een telefoon die hooguit paar kb zendt/ontvangt boeit dat dus niet echt :)

Verwijderd

Topicstarter
oke heb je nog een goede tip waar ik zo'n connector kan kopen?
Zag er wat op www.koopjessite.nl ofzo iets?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2002 17:38 . Reden: verkeerde link :) ]

• sdomburg
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 17:37:
oke heb je nog een goede tip waar ik zo'n connector kan kopen?
Zag er wat op www.koopjessite.nl ofzo iets?
Ja koopjessite will do :)

Kijk ook ff hier
Pricewatch 0wn4ge :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
Zie de search.

Dit is een paar dagen terug nog voorbij gekomen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.