Foutmelding bij installatie Canon A40 onder XP

Pagina: 1
Acties:

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:21

Scighera

swim-bike-run

Topicstarter
Ik heb volgens het boekje de software en drivers geinstalleerd en vervolgems de camera via de USB aangesloten.
Als ik kijk onder device manager staat er bij imaging devices 'Canon A40' met een uitroepteken. Als ik dubbelklik staat er het volgende als reden van dit uitroepteken:

'Windows cannot load the device driver for this hardware because a previous instance of the device driver is still in memory. (Code 38)

Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device.'

Ik heb van alles al geprobeerd, maar niets helpt

www.triathlete.nl

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-03 15:16

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Download de XP WIA driver bij Canon. Met name de nadruk op wia, werkt hier perfect

/dev/null

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Topicstarter
heb ik al gedaan; vanuit device manager wil XP hem niet installeren, de setup handmatig starten(setup.exe) deed ie wel maar als ik de camera aansloot... dezelfde fout onder device manager.

Op de laptop met win2kwerkt wel naar behoren. Mijn systeem staat trouwens in mijn sig

www.triathlete.nl

Verwijderd

Probeer anders eens een andere usb-poort, dat wil ook nog wel eens helpen als er wat miszit met drivers.

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Topicstarter
ook al geprobeerd

www.triathlete.nl

• BYM
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Ik heb om die hele installatie shit te omzeilen gewoon een usb-cardreader/writer gekocht, kostte me Fl 29,95 en die is met 2 seconden geinstalleerd . Ik installeer dus ook never nog die Canon meuk op een pc :)

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• BYM
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Oeps, al op verstuur gedrukt....

Het voordeel is ook dat je bijvoorbeeld in Windows Explorer gewoon een "harddisk" erbij krijgt waar je gewoon op lan lezen en schrijven.

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Pagina: 1