[WIN XP] SystemTray in tweede monitor?

Pagina: 1
Acties:

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:26
Ik ben van plan om een Radeon 9700 aan te schaffen en hier mee een dual monitor opstelling te maken. Hierbij wil ik twee dezelfde monitoren naast elkaar zetten met in de linker het startmenu en quicklaunch en in de rechter mijn systemtray.
Aangezien ik veel progs start via quicklaunch en mbv MBM5 het een en ander monitor in de systemtray staat mijn taakbalk behoorlijk vol. De taakbalk vergroten vindt ik storend.
Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja hoe :? . Ik ben deze vraag nog niet tegen gekomen en met de search en google ben ik ook nog niet ver gekomen :(

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Hmz... Het hele idee lijkt mij sowieso al niet erg nuttig, tenzij je 50 programma's in je tray hebt staan waardoor je systeem het toch al niet meer doet...

Maar goed; volgens mij is die mogelijkheid er standaard ook niet... De systray laadt zichzelf automatisch in je taakbalk... Je zou misschien zelf een systray.exe gaan programmeren, maar of dát werkt....

Verwijderd

Je kunt toch alleen maar de vensters verplaatsen en toch niet je werkbalk???
Dit is mij nog nooit gelukt.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Met een Radeon 8500 en twinview of hoe dat dan ook heet bij ATi, werd het beeld verspreid over 2 monitoren, dus ook de hele taakbalk. Zodoende staat je systray op je tweede monitor.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Underground75
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Desktop%202002.jpg

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Desktop 2002.jpg

Zo ziet mijn desktop er nu uit, en ik wil meer ruimet tussen de quicklaunch en de systemtray

• Underground75
blackd schreef op 19 september 2002 @ 17:20:
Met een Radeon 8500 en twinview of hoe dat dan ook heet bij ATi, werd het beeld verspreid over 2 monitoren, dus ook de hele taakbalk. Zodoende staat je systray op je tweede monitor.
Hier was ik naar op zoek, ik ga wel even spitten bij ATI in online docs ofzo, kijken of dit ook bij de Radeon 9700 pro is ;)

• Underground75
:( De Radeon 9700Pro heeft geen Hydravision, de 8500 ALL-IN-Wonder wel, dit is wel wat ik bedoel.
Pagina: 1