Is Hardware in Duitsland echt goedkoper?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:57

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Topicstarter
Wie weet of het echt zo is dat hardware, zoals mobos, procs, geheugen etc, in duitsland echt goedkoper is???
Zoja, welke zaak is wel aardig om te kopen wat net over de grens is ofzo. Websites van goedkope duiste winkels ??

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3k PV | 🔋 Zendure 8,6kWh | Ford Explorer EV Ext

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:39

TdV

Ja dat is waar, ik weet alleen niet of het voordeel opweegt tegen het risico (gaat er iets mis, kan je weer helemaal naar het oosten toe; verzendkosten zijn overigens ook niet mis). Ik zou het enkel doen als je aan de grens woont en je kent er een betrouwbaar zaakje.

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Hmm.., deze is al wat vaker langs gekomen..., maargoed...

De prijzen in DL zijn over et al gemeen iets goedkoper dan in NL,
eigenlijk nieteens noemens waarig....
Maar DL heeft wel veel meer winkels dus meer keuze,
bijvoorbeeld http://www.frozen-silicon.de/

Verwijderd

www.funcomputer.de

bezorgt via UPS dus kosten vallen best wel mee.
Heb zelf daar besteld en geen problemen gehad.

na 3 weken alleen een defecte schijf, helaas elektronika van maxtor doorgebrand.
opgestuurd 3 dagen later nieuwe schijf thuis, allemaal gratis.

En goedkoop? zeker weten vergelijk maar met de pricewatch!!!!!!!!

;)

Verwijderd

Weet iemand een goedekope zaak in Duitsland vlakbij Enschede.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:04
www.e-bug.de is ook nog een shop in Dld.

Ik heb hier ook onderdelen weg, werkte prima met bestellen en betalen.

Je betaald nu boven 250 euro geen verzendkosten staat er op de site.

Waar ze zitten precies in Dld staat wel bij de info op de site.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 21:25

Smarron

The bend

Ik heb een Digitale camera in Duitsland besteld. In NL bij Dixons was hij destijds € 799,- en in het Oosten € 569,-. Dat scheelt nogal wat.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
Ik koop altijd in Duitsland een stuk goedkoper (meestal nog goedkoper dan de goedkoopste in de pricewatch) tja en garantie, ik woon aan de grens dus ik kan er binnnen een half uurtje zijn ,ze hebben er nog nooit problemen meegemaakt om me een nieuwe te geven. (3*Kapotte IBM en 1* half dood MoBo)

• Abbadon
  • Laatst online: 16-08 23:05
Klinkt misschien heel dom wat ik nu zeg, maar waarom kijk je niet op wat Duitse site's en vergelijk je de prijzen :? Nu het allemaal Euro's zijn gaat het vergelijken wel heel erg makkelijk.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Duitsland is idd goedkoper, alleen al vanwege de BTW (16% ipv 19% hier in NL dacht ik), een middagje duitsland levert me toch al snel 10-20% van de prijs op.....het is wel zo dat er bij mij in de buurt aan NL kant veel dure winkels zitten :( maar toch wel de moeite waard als je er makkelijk kunt komen. Voor kleine bedragen zijn de verzendkosten denk ik hoger dan het prijsverschil, dus het is vooral handig bij grotere uitgaves.

public void ik()

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:51
Welke winkels zitten dicht aan de rand van de grens? Ik ben met 15 minuten in Bocholt :)

• Abbadon
  • Laatst online: 16-08 23:05
Jongens, het wordt nu een beetje een Duitse PreisSchau (zoiets zal het wel zijn in het Duits :+ ), iig doe ik 'm dicht want het heeft zo niks met PMG te maken. Check wat Duitse sites. Viel Spass :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.