USB modem + Win2k Advanced Server

Pagina: 1
Acties:

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb nu kabel van chello, maar hier wil ik binnenkort vanaf. In plaats hiervan wil ik ADSL Lite van zonnet nemen (eigen server + goedkoper). Als je dit pakket nu besteld krijg je het USB modem gratis.

Ik heb het internet nu echter gedeeld door een server met Win2k Advanced Server, en twee netwerkkaarten. Mijn vraag is nu of je met AS ook een verbinding via een USB modem kan delen? het modem is het Alcatel SpeedTouch USB. Ik heb al wel gelezen dat puur internetten wel gaat, maar nog niks over het delen van de USB connectie. Anders kan misschien Win2k server het wel? (liefst gebruik ik AS ivm licentie en exchange troep)

Thanks

• kevlar
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
beetje "erg niet slim" om voor usb te kiezen.
dan maar wat extra betalen en ethernet nemen.

I wish I had a cool signature like everybody else

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

pcies ... ga voor ethernet ding

Iperf

Verwijderd

ik heb een usb moden en ik kan gewoon de verbinding delen met winxp en dat werkt ook met 2k voor zover ik weet. en btw er is niks mis met de usb modem het ding werkt gewoon en het ineten gaat niks sneller als met een ethernet ding.

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ethernet heeft minder ruimte nodig, en je kan hem neerzetten waar je wil, maar in principe moet je de usb ook kunnen delen, door gewoon de Netwerkadapter die hij zelf aanmaakt te delen (Weet alleen niet onder welke naam hij dit zet)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Het maakt echt niets uit ze.
Het delen van het internet zal op juist dezelfde manier ingesteld kunnen worden zoals bij de ethernet kaart

• Doogie
  • Niet online
thanks allemaal, als ik overstap zal ik hier het resultaat nog posten

• kevlar
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
ik spreek uit (niet eigen gelukkig) ervaring.
usb is kut!

I wish I had a cool signature like everybody else

• Doogie
  • Niet online
ik spreek uit (niet eigen gelukkig) ervaring.
usb is kut!
En wat is er precies zo slecht aan?

(oke, mn neus ruikt ook nog dat ethernet beter is, maar dit scheelt me wel EUR270)
Pagina: 1