Ik loop al een tijd te denken aan een originele mod. Dit is er lastig want alles is al gedaan. Toen ik met mijn freon koeling bezig was en die bevestiging heel erg slecht vond kwam ik opeens op een geweldig idee. Alles moet transparant en doorzichtig tegenwoordig. Het enige wat nooit wil is de CPU koeling. Grote metalen koelers bedekken je hele CPU. Ik wil dat je mijn CPU kan zien terwijl de pc draait
Onmogelijk denkje? Helemaal niet
Mijn vapo koeler heeft een koelelement die 22mm in doorsnede is en 30mm hoog. Als ik dit ding op de core van de CPU kan krijgen zonder dat ik die verder bedek dan zie ik genoeg cpu. Nu kan je die koeler niet gewoon vastzetten dus heb ik een houder van plexiglas in de maak die helemaal gepolijst word. Daardoor kan je de CPU blijven zien en zit het koel element toch stevig vast op de CPU. het plexiglas word mischien verwarmd om condensatie tegen te gaan maar dat moet ik nog even bekijken. Er komen ook 2 led's in die de houder verlichten. Deze worden CPU load geschakeld zodat bij 0% load de blauw brand en bij 100% de rode. De kleur verloopt gelijdelijk met de cpu load. Dit geeft hoop ik een erg wreed effect 
Als iemand nog ideën heeft of vragen, ik hoor het heel graag. Zodra de houder af is plaats ik foto's hier en van de montage en resultaat komen uiteraard ook foto's.
Als iemand nog ideën heeft of vragen, ik hoor het heel graag. Zodra de houder af is plaats ik foto's hier en van de montage en resultaat komen uiteraard ook foto's.