Toon posts:

Extra harde schijf, pc nu langzaam?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in m'n pc een harde schijf bij geplaatst, nu is mijn pc trager (het valt me nu eigenlijk pas op). Kan dit komen doordat er een extra harde schijf in zit?

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Yup, als je een tragere schijf op zelfde IDE-kabel hebt aangesloten als de hd die er al aan hing dan kan dat inderdaad vertragen...

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
als hij dezelfde IDE kabel zit kan dat mogelijk zijn...

[ Voor 0% gewijzigd door Nowhere op 19-09-2002 15:26 . Reden: poort = kabel ]

www.kuiphuis.nl

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:44
Zou jij iets meer info kunnen geven? Zoals bijvoorbeeld hoe jij hem hebt aangesloten etc. Anders kunnen wij jou moeilijk helpen.

Het zou theoretisch kunnen dat door plaatsen van een hd de computer trager maakt, echter is niet de bedoeling cq is niet normaal.

[edit]
Ik neem toch aan dat je geen oude harde schijf erbij aangesloten hebt die een lagere mode qua udma mode draaid, en deze aan dezelfde poort aangesloten?
[edit]

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als ie niet op de zelfde IDE zit zou het kunnen dat windows wil swappen op die schijf, maar dat is dus alleen nadelig als je een tragere hd hebt bij geplaatst, graag ff info m.b.t. moederbord en hd's

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jouw openingspost is te zwak en vragen over harddisks horen niet in PMG, maar in OM. Check de FAQ Forumgedrag hoe je een sterke openingspost kan maken. Verder staan in de OM FAQ ook tips & suggesties voor langzame IDE configuraties.

Deze topic wordt gemoved van PMG naar OM en gaat aldaar dicht.

In het vervolg dus eerst de FAQ's doorlezen eer je een post plaatst :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.