[CS] Kan niet online gamen, vage fouten

Pagina: 1
Acties:

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
OK, mijn broertje heeft voor zichzelf dus counterstrike/HL/etc in een bundel gekocht, maar hij krijgt em online niet aan de praat...
De game is installed, laatste update eroverheen gehaald.
Als ie online gaat gamen, gaat ie de servers zoeken. Dat zijn er meestal ongeveer 40000 ofzo, en het duurt een beetje lang (ISDN)...als ik dat helemaal laat completen, duurt dat denk ik een half uur ofzo...jammer van de telefoontikken :(
Dus na 3 minuten op cancel geramt...dan krijg je een enorme homp met IP adressen, waar allemaal uitroeptekens voorstaan en overal staat 0/0 (players, maximum players) achter.
Als je op een willekeurig IP adres dubbelclickt, gaat ie connecten en zegt ie na 10 seconden ofzo " could not complete blabla"...connection failed dus...
We zijn al een hele hoop IP's afgegaan, maar nix werkt :?

Ik dacht eerst dat het aan de firewall lag, maar nadat die uit was gezet, werkte het nog steeds niet... (na compleet opstarten van de game dus ook niet)..

Ik heb de FAQ gelezen, ben ff op de cs site aan het neuzen geweest, etc...en ik kan het gewoon niet vinden...

Beetje jammer : wordt er eens een spel gekocht, doet ie het niet :{

PS : Ook krijgen we af en toe vage errors in het menu, en lijkt het alsof er een stuk van een menu terug over het huidige menu heen wordt gegooid en kan je niet meer op done clicken :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Zoek eens een IP op met Gametiger dan weet je zeker dat er mensen op zitten. En kan je misschien ook de specs en de windows versie vermelden?

The devil is in the details.

Verwijderd

Typ is in je console "connect ip:port" zoek gewoon ergens een cs server op met ip en port en probeer er rechtstreeks naar te connecten..

• 7ouis
  • Laatst online: 11-10 19:28

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-10 16:44

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Filter je wel op servers? En kies je wel servers met een goede ping?

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hm...dit ziet er hoopvol uit :)

Ik ga het proberen...thanks!

* Glacier hoopt dat hij niet meer in dit topic hoeft te posten :)

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Glacier schreef op 19 september 2002 @ 17:20:
[...]

Hm...dit ziet er hoopvol uit :)

Ik ga het proberen...thanks!

* Glacier hoopt dat hij niet meer in dit topic hoeft te posten :)
Ik vind de ingame browser van CS veel handiger dan de ASE. Nogmaals, filter je wel (voorkomt dat je 40000 servers moet checken? en kies je servers uit met een goede ping (voorkomt meestal het connection failed probleem)?

Verwijderd

ik zou gewoon op een site als bijv. http://www.counter-strike.nl ff kijken
en dan servers die je bevallen in je server lijst gooien

tenminste zo doe ik het :D

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Apocrypha schreef op 19 september 2002 @ 17:23:
[...]

Ik vind de ingame browser van CS veel handiger dan de ASE. Nogmaals, filter je wel (voorkomt dat je 40000 servers moet checken? en kies je servers uit met een goede ping (voorkomt meestal het connection failed probleem)?
Mag jij zeggen welk voordeel het heeft. De ingame browser is totaal verneukt vind ik namelijk. Weinig overzicht en te weinig filter opties.

Verwijderd

je moet wel filteren :D

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Peertje schreef op 19 september 2002 @ 19:15:
[...]

Mag jij zeggen welk voordeel het heeft. De ingame browser is totaal verneukt vind ik namelijk. Weinig overzicht en te weinig filter opties.
Wat bedoel je met te weinig filter opties? De enige die ik nodig heb is: Map, Ping, Dedicated en of er mensen in zitten. Die heb je daar ook allemaal. Je kan makkelijk zelf IP's invoeren. Maar ik gebruikte (speel geen CS meer) HLSW. Dat is het handigst voor als je maar naar 1 of 2 of 3 bepaalde servers gaat. Wat vind jij zo fijn aan ASE dan :) ?

Verwijderd

Je kan ook gamespy gebruiken, of werkt die net zo sloom??

• 7ouis
  • Laatst online: 11-10 19:28
Apocrypha schreef op 19 september 2002 @ 22:11:
[...]

Wat bedoel je met te weinig filter opties? De enige die ik nodig heb is: Map, Ping, Dedicated en of er mensen in zitten. Die heb je daar ook allemaal. Je kan makkelijk zelf IP's invoeren. Maar ik gebruikte (speel geen CS meer) HLSW. Dat is het handigst voor als je maar naar 1 of 2 of 3 bepaalde servers gaat. Wat vind jij zo fijn aan ASE dan :) ?
Alt tab bv dat je je geluid nog hebt. Je kan filters zelf maken b.v dat ie alles nederlandse server met ping onder de 35 filterd zonder pass. En je hoeft niet steeds cs optestarten en dan naar "play cs" "onlinegames" duurt te lang vind ik :)
En je kan ook makkelijk ff voor een andere game servers zoeken. En je kan search friend doen enzo. Tis gewoon een chill programma :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 21:02:
Je kan ook gamespy gebruiken, of werkt die net zo sloom??
oooh vies woord

ik heb het altijd brakke irritante software gevonden
gebruik anders all seeing eye
werkt ook wel goed

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-10 14:58
ASE werkt perfect en voor volgens mij ieder multi-player spel. De ingame CS browser is superlomp je moet eerst die rotlijst binnen halen en je hebt geen geluid als je alt-tabbed. Het werkt sneller en je hebt een beter overzicht.

ik sluit me dus aan bij noxie en peer

Verwijderd

Glacier schreef op 19 september 2002 @ 14:52:
Als ie online gaat gamen, gaat ie de servers zoeken. Dat zijn er meestal ongeveer 40000 ofzo, en het duurt een beetje lang (ISDN)...als ik dat helemaal laat completen, duurt dat denk ik een half uur ofzo...jammer van de telefoontikken :(
Dus na 3 minuten op cancel geramt...dan krijg je een enorme homp met IP adressen, waar allemaal uitroeptekens voorstaan en overal staat 0/0 (players, maximum players) achter.
Onderaan de lijst moeten wel een paar servers staan die het wel doen als het goed is, de rest waar je de ips alleen van ziet heeft die nog niet gerefresht...

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-10 14:58
daarom zeggen we ook dat ie iets anders moet gebruiken :P
Pagina: 1