[opzoek] Datalimiet overschrijden

Pagina: 1
Acties:

• Crazybyte
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 10:49
Ik ben eigenlijk op zoek naar een link, die ik een kleine 2 maanden geleden gezien heb, maar kan hem niet meer vinden, ik heb ge-UTFS-ed, met de woorden, datalimiet en overschrijden, gaf niet het gewenste resultaat.

Er was een link, algemeen site, weet ook niet of het nou van een provider was, maar daar stond vermeld, dat er leden een bepaalde datalimiet hadden overschreden en dus verwijderd waren bij hun provider.

Ik ben op zoek naar die site, weet iemand deze toevallig?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

Crazybyte schreef op 19 september 2002 @ 14:44:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een link, die ik een kleine 2 maanden geleden gezien heb, maar kan hem niet meer vinden, ik heb ge-UTFS-ed, met de woorden, datalimiet en overschrijden, gaf niet het gewenste resultaat.

Er was een link, algemeen site, weet ook niet of het nou van een provider was, maar daar stond vermeld, dat er leden een bepaalde datalimiet hadden overschreden en dus verwijderd waren bij hun provider.

Ik ben op zoek naar die site, weet iemand deze toevallig?
welke provider bedoel je?
als het essent @home is: http://www.troublesathome.nl

• Crazybyte
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 10:49
damster schreef op 19 september 2002 @ 14:45:
[...]

welke provider bedoel je?
als het essent @home is: http://www.troublesathome.nl
Nope gewoon een algemene site was het, met gewoon overzicht van mensen die van hun provider afgekickt waren, omdat ze de datalimiet overschreden hadden.

Er stond hun naam/gebruiksnaam, aantal gb's up & down en nog wat zaken vermeld

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

Crazybyte schreef op 19 september 2002 @ 14:48:
[...]

Nope gewoon een algemene site was het, met gewoon overzicht van mensen die van hun provider afgekickt waren, omdat ze de datalimiet overschreden hadden.

Er stond hun naam/gebruiksnaam, aantal gb's up & down en nog wat zaken vermeld
ooh, die ken ik niet. dat zou ik ook wel willen zien.
ik ga even zoeken in de search dan.