Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
waar krijg je dat ballonnetje dan? niet bij NT4 iig.
probeer het ook even zonder PC4 en Enermax hub
probeer het ook even zonder PC4 en Enermax hub
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Dat balloneetje krijg ik op PC1, wanneer PC3 wordt uitgezet.
Het zonder Enermax hub proberen gaat niet lukken vanwege de lengte van de kabels
Het zonder Enermax hub proberen gaat niet lukken vanwege de lengte van de kabels
Switch gebruiken?
Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)
.. en wat gaat er dan gebeurenElCondor schreef op 19 september 2002 @ 16:19:
Switch gebruiken?
Op zich maakt het me weinig uit dat de verbinding even 1 seconde wegvalt. Ben gewoon benieuwd hoe dit kan gebeuren.
Ik zoek dus meer naar een verklaring dan een oplossing.
Bij een switch heb je minder kans op netwerkproblemen. Het feit dat het icoontje bij de ene pc even aangeeft dat de verbinding wegvalt lijkt te duiden op een communicatie stroom die op de een of andere manier afhankelijk is van de pc die je uitzet (hoe zou ik niet durven zeggen). Een switch regelt het netwerkverkeer aan de hand van mac adressen in plaats van al het verkeer naar iedere poort te sturen. Dus verkeer over één poort van een switch heeft geen invloed op verkeer over een andere poort van de switch. Bij een hub kan dat wel het geval zijn. Ik vermoed dat je de netgear moet vervangen voor een switch.
Suc6
Suc6
Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)
Das een duidelijk antwoord. Weet ik weer wat meerElCondor schreef op 20 september 2002 @ 12:35:
Bij een switch heb je minder kans op netwerkproblemen. Het feit dat het icoontje bij de ene pc even aangeeft dat de verbinding wegvalt lijkt te duiden op een communicatie stroom die op de een of andere manier afhankelijk is van de pc die je uitzet (hoe zou ik niet durven zeggen). Een switch regelt het netwerkverkeer aan de hand van mac adressen in plaats van al het verkeer naar iedere poort te sturen. Dus verkeer over één poort van een switch heeft geen invloed op verkeer over een andere poort van de switch. Bij een hub kan dat wel het geval zijn. Ik vermoed dat je de netgear moet vervangen voor een switch.
Suc6
Pagina: 1