Toon posts:

DOS netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
HELP!!! Ik heb als opdracht van school een bootflop maken met netwerkondersteuning. In andere topics heb ik al nuttige info opgedaan alleen kan ik niet vinden welke bestanden ik nodig heb en/of waar die te vinden zijn.

net.exe bijvoorbeeld moet ik een DOS versie van hebben...kunnen jullie me verder helpen?

Het gaat om de 3Com 3C509.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2002 14:41 . Reden: Type netwerkkaart vergeten ]

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
ja daar is nie veel te vinden al een uur bezig geweest

• Puntslash
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dan maak je er eentje mbv Ghost?
Volgens mij kun je dan ook bootdisk's maken met netwerk ondersteuning..

Verwijderd

Topicstarter
das het leuke juist....moet zelf geschreven worden......en Ghost heb ik hier ook niet

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
http://www.bovistech.com/tcpip.htm

Eerste hit met Google keywords: tcp/ip support dos bootdisk

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 14:44:
ja daar is nie veel te vinden al een uur bezig geweest
Je maakt een grapje, right?

Maar wat bedoel je met netwerk ondersteuning?
IPX, NetBIOS, TCP/IP, aanloggen op een NT domein
Wat wil je precies dan?

Bart's Network Boot Disk

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Een simpel bezoekje aan Google kan je alle antwoorden leveren op je vragen, gewoon een kwestie van zoeken en lezen. Daarnaast begrijp ik uit je post dat dit een "huiswerk opdracht" is, en die zal je toch echt zelf moeten maken, daar is GoT niet voor.

Ik kan je aanraden om de FAQ's van dit forum eens door te lezen. Daar staat een heleboel nuttige informatie in, o.a. over de spelregels hier op GoT.

Verwijderd

Topicstarter
er moet ingelogd worden op een NT domein

Verwijderd

ALs ik met niet vergis kun je in NT server zelf een bootdisk maken met een aantal kaarten die ondersteund wordt. Daar valt die netwerk kaart van jouw ook onder. Weet alleen niet meer welke optie dat was, iets van create network disk of zo. (heb al lang niet meer in NT gewerkt). Suc7.

offtopic
En huiswerk moet je eigenlijk echt zelf maken hoor :p
/offtopic

Verwijderd

Topicstarter
das het probleem juist.....ik MOET de hele zaak zelf gaan schrijven....maar me leraar zit erbij terwijl ik hier aan het zoeken ben......dit is een voorbereiding op het bedrijfsleven waar je hulp mag vragen aan andere mensen......ik moet dus een bestandje (of meerdere) in batch schrijven waardoor de computer verbinding kan maken met het NT domein op school

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 15:35:
das het probleem juist.....ik MOET de hele zaak zelf gaan schrijven....maar me leraar zit erbij terwijl ik hier aan het zoeken ben......dit is een voorbereiding op het bedrijfsleven waar je hulp mag vragen aan andere mensen......ik moet dus een bestandje (of meerdere) in batch schrijven waardoor de computer verbinding kan maken met het NT domein op school
hmm, voorbereiding op het bedrijfsleven en je mag niet voorbeelden downloaden :?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.