Goodday tweakers!,
Ik heb de volgende connect.inc gemaakt.
Dit alles werkte perfect bij mij thuis, niets aan de hand, ik draai zelf WinXP prof met IIS 5 Maar nu ik het het geupload naar de webserver krijg ik de volgende:
Microsoft VBScript runtime error '800a01ad'
ActiveX component can't create object
/includes/connect.inc, line 4
Ik heb even opgezocht wat het allemaal precies betekende want had het nog nooit gehad, en nu blijkt dat ik een COM mis of iets dergelijks, wat ik niet begrijp want de webserver behoort helemaal volledig te zijn. Weten jullie misschien hoe ik dit precies kan oplossen?? (p.s. ik heb remote-control op de webserver beschikbaar, dus ik kan dingen in IIS 4.0 veranderen...)
Alvast bedankt..!
Ik heb de volgende connect.inc gemaakt.
ASP:
1
2
3
4
| <% Set myconn = Server.CreateObject("ADODB.Connection") myconn.Open "Driver={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath("database/database.mdb") & ";" %> |
Dit alles werkte perfect bij mij thuis, niets aan de hand, ik draai zelf WinXP prof met IIS 5 Maar nu ik het het geupload naar de webserver krijg ik de volgende:
Microsoft VBScript runtime error '800a01ad'
ActiveX component can't create object
/includes/connect.inc, line 4
Ik heb even opgezocht wat het allemaal precies betekende want had het nog nooit gehad, en nu blijkt dat ik een COM mis of iets dergelijks, wat ik niet begrijp want de webserver behoort helemaal volledig te zijn. Weten jullie misschien hoe ik dit precies kan oplossen?? (p.s. ik heb remote-control op de webserver beschikbaar, dus ik kan dingen in IIS 4.0 veranderen...)
Alvast bedankt..!