Sparen???

Pagina: 1
Acties:

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
Nu ben ik zelf ook aan het sparen voor mijn verjaardag flush, maar omdat het aantal blokken per dag van DPC (in mijn ogen) iets is gedaald. Vraag ik me af wie spaart er nu allemaal en wanneer gaan we flushen :?

IK flush dus de 1de ivm verjaardag op 3de van November. (ja je denken van waarom een dag te vroeg, nou omdat er toevallig nog iemand jarig is binnen het team en waarschijnlijk een iets groter buff-out heeft dan mij).

Maar goed wie spaart er nu allemaal?

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
Zou je niet gelijk aan de Belgen vragen wanneer ze Nederland binnen gaan vallen? :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

ik denk dat je wel weet wie !

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

iedereen (die makkelijk bij zijn kudde kan) spaart zo nu en dan wel eens effe, vandaar ook de fluctuatie in de score van DPC, maar het aantal wu van DPC daalt in ieder geval niet.. steeds vaker boven de 2M (ook in het weekend) en vandaag zelfs 2.7M :P

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:43
Het is natuurlijk leuk als je in de top-30 komt ofsow van de DPCH. Ons team is nu aan het sparen voor een keer de 1e plek op zondag. Moet wel lukken met 100k :P

Verwijderd

wij :)

[info modus]
door een tijdsverschil van 6 uur lees ik alles veeeeel te laat :+
[/info modus]

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
Oh dan had ik denk ik weer een waas voor mijn ogen door de drank :)

En wanneer die Belgen komen, ik heb in de nieuwsgroepen gelezen dat het gehele belgische leger via een kruistocht door duitsland als eerste in groningen binnenvallen en vandaar uit optrekken naar de hoofdstad. :P:P:P:P:P:P

Maar bedankt voor de info.
En suc6 met het sparen, Bobdebeer & Mo-Bees ;)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
ik, in tegenstelling tot wat sequence zegt juist omdat ik slecht bij mijn kudde kan ;)
Ze staan nl. op een plaats waar ik weinig kom en hangen niet aan het internet, en daarom geef ik die een buffer waar ze een paar maanden mee vooruit kunnen waarna ik eens in de zoveel tijd de buffers fetch en flush.

[removed]

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:08
Ik heb ook een keer 130.000 gespaard, blijkt er maar 67.000 van 'door' te zijn gekomen :( en zoveel random zat er niet tussen en ook heb ik direct geflushed naar euro.v27.distributed.net. Het lijkt er op dat je beter altijd direct alles meteen zo snel mogelijk kan flushen om zo het verlies te verkleinen. Aan de levensduur kan het ook niet gelegen hebben: ik heb de perproxy maar een dag of 8 dichtgehad.
Resultaat was dus uiteindelijk maar een 2e plaats en laatst waren we voor de verandering een keertje eerste (ruim zelfs) met OGR, komt er geen Hitparade uit!!! :(

JEP, Frustratie ten top! De pizza's vliegen je om de oren....... :'(

"MF maakt meer kapot dan je lief is" :'(

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 22:20
Als die belgen nederland binnenvallen in
Groningen...
Dan zullen de

Noorder Power Cows

ze wel tegen houden !
kom maar op met die patatekes !

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:51

s3n

Wij ([DPC] I 'R Cow) zijn aant sparen, speciaal voor kerst.
Hoeveel er momenteel in onze buffers zit vertellen we natuurlijk niet, hehe
Pagina: 1